fy faen

*Bianco*

Forumet er livet
nå er jeg lei meg.skulle støvsuge huset før i dag ,når jeg skulle støvsuge kjøkkenet så ser jeg at det er bløtt på golvet,tar bort det nedeste av kjøkkeninnredningen å jo faen det er lekkasje.akkurat samme plassen vi hadde lekkasje for 4 år siden.[:(][:(]mannen er bortreist,typisk at da skjer det.

Ringer han, han ber meg om å slå av hovedkranen ,klarer det slutt å da slutter det å piple vann.så er det fram med håndukker å tørke opp.heldigvis ikke like alvorlig som sist gang (tror jeg)da måtte vi skifte golv[:(]

j.... fin helg[&:][:(]

Å, huff [:(] Så utrolig kjipt! Håper at skaden er begrenset! Hvor er det lekk hen da? Er det noe dere kan tette selv?

ORIGINAL: Tweak

Å, huff [:(] Så utrolig kjipt! Håper at skaden er begrenset! Hvor er det lekk hen da? Er det noe dere kan tette selv?

på en slange eller om det på koblingen til en slange [&:]vet ikke helt, kommer meg lissom ikke helt til å få sett .så det er vel en slange til oppvaskmaskinen[:(]

mannen kommer hjem om 3-4 timer[:)]vi må kanskje kjøpe ny slange?vet ikke om det er noe vi kan gjøre selv eller om vi må ha rørlegger.jeg har ikke peiling på sånt[:-]

off da...[&:] Den er lei og ja det er noe dritt at sånt skjer når mannfolke er borte.. Og at det i tillegg er helg.. Er det ikke dyrere hvis du må ha rørlegger tro... ?! Krysser fingrene for at du klarer å tette det selv og at skadene ikke er for store... Sender en stor klem

ORIGINAL: shorty86

off da...[&:] Den er lei og ja det er noe dritt at sånt skjer når mannfolke er borte.. Og at det i tillegg er helg.. Er det ikke dyrere hvis du må ha rørlegger tro... ?! Krysser fingrene for at du klarer å tette det selv og at skadene ikke er for store... Sender en stor klem

mannen kommer heldigvis hjem om 3-4 timer men typisk at det skjer når han er borte ja å det er vel dyrere med rørleggerjobb i helgene vil jeg tro[&:]

takk for trøsteklem

Back
Topp