fy faen jeg spyr

SweetCherry

Gift med forumet
jeg er fast leser av camilla kvarsvik sin blogg og elsker den.

syns hun er en flott jente som har god stil både i interiør og klesveien så tar ofte til meg noe hun skriver om eller viser bilder av.

men så leser jeg også ting lesere har skrevet til hun og de skriver så stygt og usaklige ting om henne, barna hennes, hjemmet og mannen[:@][:'(] hva får folk til å gjøre dette? viss de ikke liker hun så kan de da la vær å gå inn på bloggen da?!

jeg blir bare så provosert og skulle gjerne gitt enkelt av de damene en lusing!

kunne dere skrevet noe så stygt på bloggen til noen dere ikke liker? holder dere dere ikke bare unna istedenfor da viss dere ikke liker bloggen/bloggeren?

Folk som gjør sånt, kan ikke ha så veldig mye å fylle tiden sin med tenker jeg...

Gjør ikke sånt nei, og kunne aldri gjort det heller.

ORIGINAL: Linkydonk

Folk som gjør sånt, kan ikke ha så veldig mye å fylle tiden sin med tenker jeg...

Gjør ikke sånt nei, og kunne aldri gjort det heller.

nei samme tenker jeg! arrg, blir bare så irritert på de menneskene som driver med slikt(ikke bare mot hun, men mot andre mennesker også)[:@][:'(] ikke rart mobbing er et så stort problem når ikke voksne engang kan oppføre seg.

Jeg leste nettop det nyeste innlegget, og jeg blir mildt sagt sjokkert over hvordan voksne? folk oppfører seg.

Det er jo rett og slett uthenging, og jeg håper virkelig ikke Camilla lar seg knekke av disse patetiske personene.

Tenk at sånne mødre fostrer opp barn [8|]

ORIGINAL: Tøsa^^

Link?

http://villapaprika.blogg.no/

Det er da bare å la være å lese bloggen hennes da. Folk som ikke har noe pent å si, trenger ikke si noe [:'(] slutte å stikke nesa si i andres saker gahh

jeg sier ikke at dere har, eller at jeg har...
Men det har nå skjedd fra tid til annen at det har vært drittslenging om både den ene og den andre bloggen, og om både den ene og den andre brukeren her ikke...
Sånn er vel verden...

Men... personlig, synes jeg det er tragisk, har de noe å si til henne, så kan de si det rett til henne, inne på bloggen, som hun skriver... ikke gå bak ryggen på den måten... patetisk...

Dette er en av de bloggene jeg ikke leser,men det er ikke værre en det liksom.Liker man ikke bloggen så er det vel bare å la vær å lese den.Ganske enkelt. Barnslig tull å holde på,på den måten der....

Herregud. Er jo litt drittslenging her inne og, men ikke på det nivået der...
Det er jo bare patetisk.
Vi er ikke sjalu, jantelov blablabla...Kyss meg i ræva, sjalusien skinner gjennom noe så til de grader.
Jeg er ikke den som roper sjalusi med en gang noen kritiserer noen altså, men i det her tilfellet, så nekter jeg å tro at det er noe annet.

Btw, jeg er ingen fan av henne, leser ikke bloggen, fordi jeg synes sånne blogger er kjedelige.

Jeg blir forbanna på hennes vegne! Jeg syns hun er flink og titter stadig innom henne. Det har jo blitt sånn at man bare må finne seg i drittslengingen nå om dagen[:'(] Helt tåpelig av folk! Hold dere unna om dere ikke har noe pent å si[:)]

Har ikke adressen så aner ikke hva du snakker om..

Hva er det hun har ''gjort'' da, som folk reagerer på? Finner ikke noe på bloggen..

Var ho med i unge mødre? Ho ser så kjent ut..

Hva er det som feiler folk egentlig?[:'(]

Hvordan hun takler all dritten hun får skjønner jeg ikke. Jeg leser bloggen hennes av og til og syns hun og familien er kjempe flotte folk. fatter ikke at folk får seg til å si så mye stygt til noen som enkelte gjør. Hadde jeg vært henne hadde jeg nok knekt sammen. Er jo ikke første gang dette skjer... Jeg har nok ikke nok fingrer til å telle alle gangene [&:]

Back
Topp