fy fader!!!!!

poca og krapylene

Elsker forumet
i dag da vi spiste middag (kyllingfilèt) ,fant jeg 2 store biter med bein!!!
hva om liam hadde bsatt dette her i halsen???

har skrevet mail til prior ,men vet ikke heeelt hvordan jeg skal skrive det....

ser det her ok ut???:

heisann. jeg kjøpte i går en pakke med deres kyllingfilèt. da jeg i dag skulle lage middag ,fant jeg først en spiss benbit på ca 1 cm som lå mellom filètene. da vi satt å spiste middag ble det oppdaget et 3-3,5 cm langt bein i den ene filètbiten. Vi spiste dette måltidet sammen med vår 2 år gamle sønn ,og syns det er veldig skremmende at man kan finne store beinbiter i dette produktet. Vi frykter selvsagt at vår sønn ved senere annledning kan sette et bein i halsen og kveles. Dette produktet skal være benfritt ,og det er derfor jeg kjøper det ,så min sønn også får spist noe han liker veldig godt. Men er nå usikker på om jeg tør sjangsen.

hva mer skal jeg skrive???
legger ut bilder etterpå..de er store de beina ass!! blir så sint!!

ingen som vil hjelpe?? [&o]

Du trenger ikke skrive så veldig mye mer enn dette da, kanskje noe om hva de vil gjøre for å sikre at dette ikke inntreffer igjen i fremtiden?

ORIGINAL: *LoppeLine*

Hei. Jeg kjøpte i går en pakke med deres kyllingfilèt. Da jeg i dag skulle lage middag ,fant jeg først en spiss benbit på ca 1 cm som lå mellom filètene. Da vi satt å spiste middag ble det oppdaget et 3-3,5 cm langt bein i den ene filètbiten. Vi spiste dette måltidet sammen med vår 2 år gamle sønn ,og syns det er veldig skremmende at man kan finne store beinbiter i dette produktet. Vi frykter selvsagt at vår sønn ved senere anledning kan sette et bein i halsen og kveles. Dette produktet skal være benfritt ,og det er derfor jeg kjøper det ,så min sønn også får spist noe han liker veldig godt. Men er nå usikker på om jeg tør ta sjansen.

Med vennlig hilsen....

tusen takk for hjelpen.....jeg er desverre ikke så flinlk å skrive[&o]

Huff, så skummelt! Brevet du hadde skrevet så kjempebra ut![:D] 

ORIGINAL: Helene Harepus

Hei. Jeg kjøpte i går en pakke med deres kyllingfilèt. Da jeg i dag skulle lage middag ,fant jeg først en spiss benbit på ca 1 cm som lå mellom filètene. Da vi satt å (skal være og [;)]) spiste middag ble det oppdaget et 3-3,5 cm langt bein i den ene filètbiten. Vi spiste dette måltidet sammen med vår 2 år gamle sønn ,og syns det er veldig skremmende at man kan finne store beinbiter i dette produktet. Vi frykter selvsagt at vår sønn ved senere anledning kan sette et bein i halsen og kveles. Dette produktet skal være benfritt ,og det er derfor jeg kjøper det ,så min sønn også får spist noe han liker veldig godt. Men er nå usikker på om jeg tør ta sjansen.

Med vennlig hilsen....

hilsen læreren [;)]

har som sagt litt skriveproblemer...hehe
små setninger går bra ,men brev o.l blir heeelt tulletete...å sambo må rette alt jeg skriver[&o]

uæææ så ekkelt [&:] kvier meg litt for å kjøpe prior kyllingfilet nå ja [:@][>:]

men serriøst, pleier man ikke å tipse vg, dagbladet om sånne ting? tenk, så får du trynet ditt på skjermen og greier [;)]

ORIGINAL: Mammaen til Basse

da kan du nok vente deg en gave sjekk i posten om ikke så lenge.... vi klagde på ett av produktene deres her for en liten stund tilbake og fikk gavekort i posten på 250 kr for å kjøpe prior produkter for da vel og merke! men det blir mange kyllingvinger eller pølser til sommeren det da!!

Bare 250 kroner? [8|] Det blir vel ikke såå masse priorvarer ut av det... Eller? [;)]

ORIGINAL: RedElf

Du må ta bilder av bena og legge ved om du skal sende mail. Eller slenge de i konvolutten. Om du ikke gidder å sende inn hele boksen setter de ofte pris på å få hvite hvor du har kjøt det, produksjons- og holdbarhetsdato og produksjonsnummer [:)]

ja, det ville jeg også gjort - smart[:)]

ORIGINAL: Sunny84

ORIGINAL: RedElf

Du må ta bilder av bena og legge ved om du skal sende mail. Eller slenge de i konvolutten. Om du ikke gidder å sende inn hele boksen setter de ofte pris på å få hvite hvor du har kjøt det, produksjons- og holdbarhetsdato og produksjonsnummer [:)]

ja, det ville jeg også gjort - smart[:)]

jeg har tatt bilde av produksjons nr og forpakknibgen og beina. skrev mail fra siden deres ,og sa at jeg hadde bilder og hvis dem ville se dem ,så kunne jeg sende dem. tok kontakt via prior sine sider. hører jeg ikke fra dem innen i morgen ,så ringer jeg dem....det er jo direkte farlig med tanke på at jeg faktisk lager babymat av kyllingfilèt. gjorde det med liam ,og hadde da store plamner om å gjøre det med noah

ORIGINAL: poca og krapylene

Hei. Jeg kjøpte i går en pakke med deres kyllingfilèt. Da jeg i dag skulle lage middag ,fant jeg først en spiss benbit på ca 1 cm som lå mellom filètene. Da vi satt å spiste middag ble det oppdaget et 3-3,5 cm langt bein i den ene filètbiten. Vi spiste dette måltidet sammen med vår 2 år gamle sønn ,og syns det er veldig skremmende at man kan finne store beinbiter i dette produktet. Vi frykter selvsagt at vår sønn ved senere anledning kan sette et bein i halsen og kveles. Dette produktet skal være benfritt ,og det er derfor jeg kjøper det ,så min sønn også får spist noe han liker veldig godt. Men er nå usikker på om jeg tør ta sjansen.

Med vennlig hilsen....

tusen takk for hjelpen.....jeg er desverre ikke så flinlk å skrive[&o]

men det skal vel være mellomrom etter komma?

ORIGINAL: Fru Nupp

syns det så bra ut jeg[:)]

Wææ, æ fant å bein i kyllingfiletn til prior i dag!!! 2 stk. Den længste va litt åver 2 cm[:'(][&:]

ORIGINAL: Kariar

Huff, så skummelt! Brevet du hadde skrevet så kjempebra ut![:D] 

Poca og Krapylene  og Nurk i magen:

Fått svar fra Prior? OG skal du også skrive til dem Nurk i magen?

ORIGINAL: sas

Jepp, skreiv til di med en gang[;)]
Vi va jo heldi å oppdaga beinan før di satt fast i halsen. Men tænk di stakkeran såm ikke oppdaga at dær e bein[&:]

ORIGINAL: sas

I dag fikk jeg gavekort på 300 kr fra prior[:D]

fant bein i en kyllinfilet jeg også. helt sykt spør du meg. man betaler for en filet, ikke kylling med bein i

Back
Topp