Fy fader...

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
nå er jeg lei av å ha vond rygg... [:(]

tror dere det kan komme av løfting av Casper?? han krabber ikke eller noe og veier litt over 9kg liksom.. [8|][&o]

hva anbefaler dere? kiropraktor, massasje, fysio?? [&o]

jeg døøøøøør [:(]

Oii.... [:(] Tror kanskje jeg ville prøvd kiropraktor jeg. Men om det er en sånn slitasjeskade så er det vel kanskje bedre med fysio
over lengre tid? Vet du om du løfter riktig...?

Jeg ville prøvd kiropraktor[:)] De klarer som oftest å gi deg beskjed og visst det ikke er noe de kan gjøre og du heller bør gå til noen andre[:)]
Men kommer kanskje av for mye bæring og feil løftemåte.[;)] Merker det litt her no når jeg er begynt på jobb igjen[8D]

yoga, evt god gammeldags romaskin gjør underverker for min rygg[:D][8D]
Kjenner at jeg får brukt muskler jeg ikke bruker til hverdags, og det gjør utrolig godt å få tøyd og styrket disse[:)]

Er mulig det er pga løfting og bæring ja. Kjente selv før jul, at jeg fikk veldig vondt på ene sida av ryggen/hofta. Det er den sida jeg pleier å bære han på. Da jeg slutta å bære han der, gikk det over av seg selv. Men har du vondt så kom deg til lege! [:)]

hmm... det virker som det er muskulært ihvertfall... samme smerte som hvis jeg har trent feil å gymmet liksom.. [&o] bare hundre ganger værre... [8|]

jeg skal til idrettsmassør 1.februar.. kan høre med henne da! fikk gave av sambo [:)]

hos meg hjalp det å slutte å bære lillegutt over alt. lokke han med meg, så han krabbet selv til badet osv... og så begynne å trene litt. det gjorde underverker.

Sjekk med en kiropraktor om du har en låsning eller 3, det er mitt beste tips.
God bedring snuppa[:D]

Back
Topp