FY FA..

smyga

Gift med forumet
nå ble jeg skikkelig forbanna og såra....sambo fikk jo seff slengt fra seg dette til meg:tror nok ikke det at du er så sliten at du vil jeg skal være hjemme,det er nok fordi du ikke vil jeg skal ut og ha det gøy!

fy fa.. alle andre ser det jo på meg,noen komenterer det av og til au,men sånn er det jo å være hjemme med en som skriker og en ikke får slappet ordentlig av og sovt.virker ikke som at sambo kjenner meg nei...for en jæv..blir så skuffa..sa han kunne dra dit pepperen gro,og sa han kunne pelle seg ut,for han ville jo aldri være hjemme alikavel..så nå gikk han..åååå,er så lei av å grine selv...og Adrian har begynt sitt...[:(]

om jeg skal si det selv : FY FAEN!!!!!!
mannfolk kan være no jævla herk til tider!!!
dem fleste forstår seg virkelig ikke på dette med å ha baby i hus å hvor mye vi kvinner ofrer oss i forhold til nattevåk, amming, stelling ol.....

dem ser det rett og slett ikke!!!! Han burde kanskje bli med på helsestasjonen å få ta del i babyen å få helsesøster til å si noe om hvor viktig det er å stille opp som pappa å virkelig være der for mor å barn!!!!

kjenner jeg blir forbanna på mannen din. og jeg vet virkelig hvordan det føles!

ORIGINAL: LilleMusMei

om jeg skal si det selv : FY FAEN!!!!!!
mannfolk kan være no jævla herk til tider!!!
dem fleste forstår seg virkelig ikke på dette med å ha baby i hus å hvor mye vi kvinner ofrer oss i forhold til nattevåk, amming, stelling ol.....

dem ser det rett og slett ikke!!!! Han burde kanskje bli med på helsestasjonen å få ta del i babyen å få helsesøster til å si noe om hvor viktig det er å stille opp som pappa å virkelig være der for mor å barn!!!!

kjenner jeg blir forbanna på mannen din. og jeg vet virkelig hvordan det føles!

[:@][:@] Signerer.. de skjønner jo ingenting t tider..[:@]

Det virker som om mannfolk bare ikke forstår hvor mye arbeid det er med en liten en [:@] Litt trange i nøtta av og til!! Forstår deg kjempe godt at du ble skuffa, det har jeg også blitt en del ganger i det siste..[:'(] Min sambo jobber så mye hele tiden. Det er trist, de er jo bare babyer en liten stund..Det er godt vi har hverandre her inne på BV

vet akkurat hvordan du har det!!!!!!!!!!!!!!
her var det bare stas med mats den første uka på sykehuset nå bryr ikke samboern min seg om han lengger!han blir sinna når mats gråter og kjefter på meg helt jeg får han til og slutte og grine...
det han gjør vær dag er og sitte på datan og være ute og farte,når han kommer hjem og sånn går han rett og setter seg på datan han sier ikke hei til sønnen sin en gang.han blir sur vis jeg spørr om vi kan være med noen steder for det er så stess og ha me gutt ungen...
så jeg den dagen mats begynner og snakke kommer han vel til og spørre hvem er du?
men når vi er borte hos folk da skal han lissom være så flink med mats så han spiller ett skuespill uten like blir kvalm av han jeg!!!!!!

ja!!TUSEN TAKK FOR GODE ORD!!!!

Back
Topp