Fy fa*n

emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon emoticon  Har ikke ord!!!!!!

Orker ikke lese alt jeg, ble faktisk enda kvlamere nå som jeg leste det.Synes det er helt absurd...............emoticon

For min del sier artikkelen mest om hvor feil det er med abort..
Her inne er vi som ønsker oss så veldig den babyen i magen som er 6-9 uker gammel.. Og vi ser på bilder og filmer som viser at de blir mer og mer menneskelige ettersom ukene går. Men samfunnet vårt har bestemt at det er ikke noe barn. Det kan jo bare drepes hvis vi ikke synes det passer akkurat nå..

(Klar over at det finnes tilfeller man tar abort som er vanskeligere altså.. Til dere som har opplevd det så er ikke dette ment som sårende.)

Blir sint av å lese noe så grusomt. De kan virkelig ikke være riktig skrudd i sammen!

I england får du abort frem til uke 24 dersom fosteret er friskt (altså 1 uke etter at det med litt flaks er mulig å redde lillen skulle babyen komme for tidlig). Er det noe galt med babyen derimot, uansett hvor lite det er, kan man få abort frem til rundt uke 40.... DA kaller ikke jeg det abort lenger...ikke i uke 24 og ikke i 40...DA kaller jeg det drap.... Jeg har full forståelse for at det finnes de som ikke vil eller bør ha barn, men uke 24????! Jeg gråt i strie strømmer da jeg leste om det og den artikkelen over her kan forfatterne kjøre opp i ræva si!

Jeg blir ikke forundret lenge over synet på selveste livet hos enkelte mennesker, de kan ikke være mye mennesker selv altså!!

Babymaskin skrev:
Jeg blir ikke forundret lenge over synet på selveste livet hos enkelte mennesker, de kan ikke være mye mennesker selv altså!!

Vet du! Nå har jeg googlet for å finne igjen artikkelen der jeg leste det. Var i forbindelse med ei dame som fødte i uke 23 og var helt sjokkert over at barne som er født før uke 24 faktisk kan klare seg ettersom abortgrensen for friske barn er uke 24 i england. Artikkelen hvor det sto at man kan abortere babyer helt opp til termin var en link derifra, men jeg finner den ikke igjen og når jeg googler det iherdig finner jeg ikke den samme infoen noe annet sted noe som tyder på at det er feil. Skal prøve å slette innlegget der jeg skrev det siden det viser seg å være feil. Grensen er altså 24 uker uansett tilstand på babyen... Altså få de ikke drepe barna sine i uke 40, men frem til uke 24.... Nå har de reddet ei jente som ble født i uke 21 + litt.... da er det kanskje på tide å revurdere den grensa littegrann... Så mange foreldre som ønsker seg barn så sårt. Jeg kan ikke fatte at ikke disse mødrene kan gå noen få uker til og så gjøre ett foreldrepar til verdens lykkeligste og i tillegg slippe å ha drap på samvittigheten!

Knøttebærer skrev:
Vet du! Nå har jeg googlet for å finne igjen artikkelen der jeg leste det. Var i forbindelse med ei dame som fødte i uke 23 og var helt sjokkert over at barne som er født før uke 24 faktisk kan klare seg ettersom abortgrensen for friske barn er uke 24 i england. Artikkelen hvor det sto at man kan abortere babyer helt opp til termin var en link derifra, men jeg finner den ikke igjen og når jeg googler det iherdig finner jeg ikke den samme infoen noe annet sted noe som tyder på at det er feil. Skal prøve å slette innlegget der jeg skrev det siden det viser seg å være feil. Grensen er altså 24 uker uansett tilstand på babyen... Altså få de ikke drepe barna sine i uke 40, men frem til uke 24.... Nå har de reddet ei jente som ble født i uke 21 + litt.... da er det kanskje på tide å revurdere den grensa littegrann... Så mange foreldre som ønsker seg barn så sårt. Jeg kan ikke fatte at ikke disse mødrene kan gå noen få uker til og så gjøre ett foreldrepar til verdens lykkeligste og i tillegg slippe å ha drap på samvittigheten!

jaok, da skal jeg også ordne på det på det innlegget jeg svarte deg i.

Men helt sykt at dem faktisk har ei så høy abortgrense ja, når man ser at noen faktisk overlever om de er født så tidlig.

Back
Topp