Fy f...!!!

Jeg leste overskriften og konkluderte med at jeg ikke ønsker/orker å lese det. Synes det er horribelt hva folk får seg til å gjøre :-( :-s

Det burde ikke være i noens tanker en gang. Flere barn som bare så vidt har begynt livet. Også er mora til den ene med på det... Og at de tillater samvær i fengselet er jo helt horribelt. Håper han får en skikkelig streng straff!!!

Klarer ikke lese :( fy fan! Hvordan er det mulig!??? Stakkars babyer!

Orker ikke lese om sånt. Gjør rett og slett for vondt :(

Jeg synes det er unødvendig av vg å slå det opp med store bokstaver, dette er så ufattelig grusomt. Blir kvalm langt inn i sjelen. At det finnes mennesker med sånne tanker er fryktelig skremmende.

ja ble helt kvalm klarte ikke å lese alt en gang at det er mulig å misbruke noe av det mest fantastiske som fins på jord :(:sad010 når jeg leser slikt blir jeg sinsykt redd og tenker på pia vår for man har jo hørt at det har skjedd på barnehager og skoler er så redd for lillejenta mi

Jeg leste hele og ble dritkvalm. Fy faen... Stakkars stakkars små....:(

Om man skal lete etter noe positivt så er det de ble utsatt for heldigvis ikke noe de kommer til å huske når de vokser opp....

De folka der må sperres inne for godt!

Jeg skjønner ikke hvordan det er fysisk mulig jeg.... Blir de ikke ødelagt? :o

Har funnet ut at mor til gutten er herfra. Googlet bilde, hun er for ung til at jeg vet hvem de er, men rart å se bilde av mor og sønn. Fant ikke bilde (kun navn) om pappen og hans senere kjæreste som er de som har utført disse overgrepene da.

Last edited:
Har funnet ut at mor til gutten er herfra. Googlet bilde, hun er for ung til at jeg vet hvem de er, men rart å se bilde av mor og sønn. Fant ikke bilde (kun navn) om pappen og hans senere kjæreste som er de som har utført disse overgrepene da.
Må være rart å ha sånt så "nært" tenker jeg.. Snakkes det om det?

Må være rart å ha sånt så "nært" tenker jeg.. Snakkes det om det?
Kjenner jeg stedet her rett så snakkes det helt sikkert om :p
Moren til gutten har vært med på unge mødre så det snakkes om i sosiale medier. Var slik jeg snublet over det.

Back
Topp