Fy f***...

Escuro

Forumet er livet

Jeg er litt skjelven nå.

Jeg og Attila var i hardanger lørdag-søndag pga mormoren min ble 80 år. Attila ble igjen for å være med mamma og samboeren på fjellet, mens jeg og samboern pakket sammen kåken her (vi flytter i overimorgen).

Mamma & Co skulle egentlig fly helikopter opp til fjellet, for de hadde en del ting de måtte ha med seg. Men pga tåke og dårlig vær endte det med at de gikk opp.

NOE JEG ER SYKT GLAD FOR!!!!

For nå har det ene helikopteret styrtet og mest trolig er 5 stk døde :'( 

Jeg måtte ringe opp til dem på fjellet så snart jeg hadde fått vite det, og det var så herlig å høre stemmen til Attila! Sprell levende og sprudlende, og han fortalte ivrig om fisketurer og det nye kameraet han hadde fått av mormoren. Livlig og glad og heldigvis intetanende om dramatikken som utspant seg noen få kilometer unna :(

De berørte har all min medfølelse og sympati i kveld :'(

Å herregud, jeg skjønner virkelig at du fikk hjertet i halsen nå altså!!

Det er jo helt utenkelig at slik kan skje med ens nærmeste, men nå har det altså skjedd for noen og det er jo bare helt tragisk å tenke på!

Sender mammahjertet en klem herfra!

Takk.

Fikk melding av en bekymret eks også, var faktisk han som gjorde meg oppmerksom på flystyrten. Han var redd Attila var ombord... Jeg har bare ikke ord for hvor lettet jeg er! Men kjenner at jeg har veldig lyst å ha han hjem igjen, NÅ, med en gang :(

Ekkelt...sitte å ser på nyhetene nå å det e jo bare heilt tragisk heile greiene... Stakkars familiar som e blitt ramma av dette!!!

men GODT å hørra at alt står bra te med store gutten din!!!

Skjønner godt at du vil ha ham hjem ja!

Jeg fikk med meg styrten, men tenkte overhodet ikke på at det kunne være noen jeg visste hvem var :o( Min første tanke var at det var et av de helikopterne som setter opp de nye mastene, har sett mye rar helikopterflyging der oppe de siste ukene....

Herre, så ekkelt!!  Skjønner at du er helt skjelven!

Uffameg..

Mange klemmer til deg!

Huff........skjønner deg godt, jeg! Gubben hang seg opp i nyhetene, mest fordi han flyr helikopter støtt å stadig, jeg var litt mer læxa på det hele.....som Trone tenkte ikke jeg heller på at det kunne være noen jeg kjente........!

Det er veldig forståelig. Jeg så nettopp at de har offentliggjort navnene. Jeg føler virkelig med de som sitter igjen. emoticon

Jeg vet hvem han ene var. Kjente han ikke, har ikke møtt han siden jeg var i starten av tenårene. Men jeg visste veldig godt hvem besteforeldrene hans var, så det er litt surrealistisk alt sammen...

Back
Topp