fy f...

Molly80

Forumet er livet
Er ikke dette skrekken så vet ikke jeg.. For lite bedøvelse under hjerneoperasjon der du ikke klarer å si fra [&:]

http://m.db.no/2011/04/10/nyheter/innenriks/feilbehandling/npe/oslo_universitetssykehus/16106236/

å fytti!! tortur deluxe ja! *grøss!*

ORIGINAL: Fever

ORIGINAL: Fever

[:o]

Åherregud!!! Min største skrekk!! Nå fikk jeg utrolig vondt av mannen. Oh, at det går an!![&o]

Ja, det er virkelig min store skrekk å. Et mareritt rett og slett[&:]

ORIGINAL: Qü$×

Åherregud!!! Min største skrekk!! Nå fikk jeg utrolig vondt av mannen. Oh, at det går an!![&o]

Min største skrekk hver gang jeg har narkose, det å våkne til litt midt under.... Gudskjelov er det svææææært sjelden. 

mamma var våken under narkosen da de tok meg med KS...  hun hørte alt de sa å kjente de skjærte i henne før hun svimte av [&:]
legene trodde ikke på henne før hun fortalte de hva hun hadde hørt de snakket om da hun var "borte"

jeg har bare vært i narkose 1 gang, å fy faen så redd jeg var for at det skulle skje med meg [&:]

Nå var han ikke i narkose da...

Han var våken.. det skjer vel oftere ved sånne operasjoner... ved narkose kan man våkne til under operasjonen, men da blir man dopa med en gang... skal jo liksom sitte noen å passe på det der[8|]

Back
Topp