• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fy f.. !!

Snart-mamma-til-3

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
http://smotri.com/video/view/?id=v1629465819b

Har dere sett dette ?? BABYYOGA ?? Fy faen, stakkers baby !! kan jo knekke armer og bein på babyen ! Det er rett og slett barnemishandling ! [:@][:@][:@]

Nei, det der kan eg ikje at seriøst...... må ver någe provokasjonsgreier....

e visst sant.... Var nettopp oppslag i avisa om at leger ikke annbefalte å drive med det da det er skadelig.... Som om ikkje det sier seg selv... Herregud e jo heilt sjukt

Jeg hæler ikke se på sånt. Men har fått høre av flere at det er sant ja[&:]

Måtte bare slå av jeg... Fikser ikke se på sånt...[:(][:o][:(]

ORIGINAL: Marcen

er ekte desverre.. vært ørten poster om det overalt på BV :P

herreguuuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eg måtte slå av[:(]

ORIGINAL: Marcen

Hva FAEN??!! hvis sånne helsefreaks som lever i sin egen hippiverden og praktiserer yoga... synes at dette er greit... hvor går grensen for ting som ikke er greit da? Bare tenkte på at nå vrir hun vel armen på det stakkars barnet ut av ledd. Vet at jeg som voksen IKKE hadde blitt likt å kasta rundt her og der

ORIGINAL: Devilina

Hva FAEN??!! hvis sånne helsefreaks som lever i sin egen hippiverden og praktiserer yoga... synes at dette er greit... hvor går grensen for ting som ikke er greit da? Bare tenkte på at nå vrir hun vel armen på det stakkars barnet ut av ledd. Vet at jeg som voksen IKKE hadde blitt likt å kasta rundt her og der

det er grov barnemisshandling!!!!! [:@][:@][:@]
jeg blir så utrolig forbanna!!! [:@][:@]

Back
Topp