Fy f...

ballah

Glad i forumet
Sitter her på bade å manner meg opp til tidligvakt. Er helt jævlig kvalm. Har alt kastet opp 2ganger, å mat kan jeg bare glemme en stund til. [:'(] Frister mest å ligge i fosterstilling under dyna nå.

Dagens lille klage fra meg. [:'(]

æsj da[:'(]

Er det ikke bedre å være dårlig hjemme enn på jobb[;)]?

Ønsker deg en bedre dag[:)]

Huff og huff - håper du kom deg på jobb og at dagen blir ok[:)]

Æsj, ikke noe moro det der. Håper formen har steget så du kom deg avgårde, og klarer deg gjennom dagen uten særlig kvalme. 

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Æsj, ikke noe moro det der. Håper formen har steget så du kom deg avgårde, og klarer deg gjennom dagen uten særlig kvalme. 

Ah, pjuk! Hørtes helt forferdelig ut.. Hadde det ikke vær bedre med en sykedag?[:)]

jeg er hjemme i dag pga do gåing i hele natt. pluss at jeg har jeg hatt dirtt mann i natt som tok ytterplassen i sengen... [:@]

han vet at jeg blir dobbelt så sliten av å klatre over han vær gang jeg må på do... [:'(]
når vekkerklokken ringte, var jeg tung i hodet, måtte på do igjen, svimmel, og kvalm.

Nei fysj denna kvalmen kunne altså dratt til månen og blitt der, unner alle som sliter med det å komme over det partiet som er verst og blir BEDRE !!!!

Ser det er flere enn meg som har en dårlig dag i dag.[:'(] Kom meg på jobb, men kastet oppder også. Da det kom flere voksne halv 9 sa jeg bare i fra til hun som vet jeg er gravid at jeg ikke var i form, og at jeg se ann hvor lenge jeg ble. Heldigvis kom en vikar for hun som er borte, så da ble vi mange nok til at jeg kunne reise hjem. Var hjemme kl 10 og har bare ligget på sofanen siden. Nå har jeg fått i meg kjeks så formen er litt bedre. Sambo var så snill å dro på butikken for meg før han gikk på jobb[;)] Ringte fastlegen, og hun gav meg noen råd om hvordan jeg skulle foregygge kvalme om morgen (spise noe før jeg stod opp) så skulle jeg ringe igjen senere om det ble vanskelig å kombinere jobb med kvalmen.. (Jeg jobber i en naturbarnehage)

æsj da.. har selv noe kvalme men mye inre. nå er jeg 10+ og kvalmen begynte rundt uke 6.. så vi får håpe du er snart ferdig med det du å.. lykke til:)

Back
Topp