Fy F så skuffa!!!

drun

Elsker forumet
Fremkalte noen bilder fra Telenor sikker lagring, og mange av de ble kjempedårlige! Jeg har skrevet de samme bildene ut på printeren her hjemme med bedre resultat!!!

Er det noen som har peiling på angrerett og sånt? Har jeg krav på å få returnere bildene og tilbake pengene? Kosta nesten 1000 kroner, og jeg er ikke fornøyd...

i vanlig fotobutikker pleier de å godt når du ser gjennom å leverer inn de du ikke ble fornøyd med så betaler du bare for det du får..

Men vet ikke hvordan der er der.. Sorry

Det er vel 14 dagers angrerett/retur rett på alt man kjøper her i Norge, da skulle det nok gjelde bilder også.

Har bare lyst til å sende tilbake hele dritten jeg, og bestille fra en annen plass. Og ikke nok med det, det skulle ta 5 arbeidsdager å få bildene, det tok 3 UKER! Og da måtte jeg ringe å etterlyse de selv..."Ja, det var noe problemer med den ordren..." Kjøss mæ...

ORIGINAL: Ulva

Det er vel 14 dagers angrerett/retur rett på alt man kjøper her i Norge, da skulle det nok gjelde bilder også.

På nett/postordre/telefonsalg i alle fall.

Jeg mener at du har full rett til å sende tilbake bildene og heve kjøpet. Fulgte det med informasjon om angreretten (evt angrerettsskjema)? Hvis ikke tror jeg du har enda lengre angrerett faktisk [:)]

Lagrer de bildene med dårligere oppløsning? I tilfelle ville i alle fall ikke jeg betalt for å lagre noe der.

Du har fjorten dagers angrerett ved varer kjøpt på postordre eller nett.
Ta å ring de og registrer angreretten, så sender du inn skjemaet. Om du ikke har fått det, så ber du om nytt og ber dem registrere dato du har angra fra :)

Send de tilbake!
Jeg fremkaller alltid bildene mine hos elkjøp, billig og enkelt. Bestilte over 200 bilder her for litt siden, og det kom på 250 kr ca. Og hvis det er noen bilder jeg ikke er fornøyd med tar jeg de ikke med og betaler heler ikke for de.

Back
Topp