fy f**n!!!!

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
akkurat nå kan folk stappe bryllupet mitt et sted der sola ikke skinner!

vi har satt opp gjesteliste, på hvem vi vil ha ut i fra at vi ville ha et lite bryllup, og pris osv...
vi har bett de vi har kontakt med, og de som vi liker å omgås med, og vil dele dagen vår med....

derav så er det to sett med tanter og onkler fra farssiden som ble bett til kaffe, og ikke middag.
ene broren til pappa, som er singel, er ellie sin fadder, og ble bett til middag.
i fra dag 1 så har han sagt at han synes det ble dumt at de ikke ble bett osv...
og igjen har han vært på tråden til mine foreldre, og ment på at jeg måtte ta dem med til middag.

så nå ringte mamma og pappa.... vi måtte jo ta dem med.
det var jo for dumt at de måtte sitte i campingvogna å vente til kaffen kl 18, etter kirka.........
vi hadde jo fått 3 avbud, så det ble ikke så mye dyrere.
og siden svigers hadde tilbytt seg å betale maten, så kosta det ikke oss så mye...

bjørn er så sint at han vil avlyse hele greia!
det er vårt bryllup, og vi ber hvem vi vil....
men, vi sa nå ja, med den klasulen at hun ene tanta mi, som vi virkelig IKKE LIKER, holder kjæft, ingen taler,
ikke noen løgner (hun er lystløgner) og mamma forsvarer  henne,enda såååå mye dritt hun har holdt for
mamma...
vi ... altså VI, måtte oppføre oss voksene.
hva med å respektere vårt valg????

jeg er så sint at jeg har mest lyst til å grine!!!!

oi... det ble litt rotete for min del [8D]
men jeg kan godt forstå du er sint... det er jo deres bryllup....

ORIGINAL: lima87

oi... det ble litt rotete for min del [8D]
men jeg kan godt forstå du er sint... det er jo deres bryllup....

ja, ble litt knotete forklart...
men ikke lett å holde tunga rett i munnen når man er hissig, og lei seg.

men, bjørn har bestemt at enten så respekter dem innbydelsen slik den var opprinnelig,
eller så avlyses alt etter sermonien i kirka.

eeeeeeeeeeh!! det her er jo DERES dag!!!! ikke tantene sin[:'(] latterlig!!!!!
jeg kan skjønne at tantene kan bli litt skuffa, men alle andre bør vel holde kjeft!!! de kan vel heller få komme å klage selv vel?

RØM!! stikk av å gift dere helt alene[:D][:D]
også kan dere komme hjem å ha fest[8D] 

ORIGINAL: Sha

eeeeeeeeeeh!! det her er jo DERES dag!!!! ikke tantene sin[:'(] latterlig!!!!!
jeg kan skjønne at tantene kan bli litt skuffa, men alle andre bør vel holde kjeft!!! de kan vel heller få komme å klage selv vel?

RØM!! stikk av å gift dere helt alene[:D][:D]
også kan dere komme hjem å ha fest[8D] 

Ja det tenkte jeg og! Om alle skal blande seg å skape uhygge så hadde jeg driti i alle sammen og
stikki av å gifta oss [:D]

Ufattelig irriterende at folk i det hele tatt TØR å blande seg inn i hvem som er bedt eller ikke [&:]
Og jeg synes dere gjør rett i å ikke gi etter, stå på krava [:)]

så tragisk.. klage slik a gitt.. det tror ikke jeg hadde turt om jeg var dem! vi måtte be 6 gjester til vi også som vi ikke hadde tenkt å be.. men men .. kjedelig.. mange som har menininger i et bryllup..

Uff, er jo deres dag ja!
Og jeg hadde vel ikke bedt dem jeg heller.
Jeg å mener at dere burde holde dere ved den lista dere har.

Og jeg skjønner at ting ikke kan være så lett når folk blander seg inn.

Håper ting ordner seg!

Stor klem!

helt ærlig....ring opp din mor og stå på ditt
Det er ders bryllup og dere er voksne...
Vi hadde skjevdeling i bryllupet....og noen forsøkte seg...men ikke snakk om at noen hadde noe de skulle ha sagt
Jeg hørte på argumentene og så forklarte jeg mitt synspunkt
Å ha noen der som dere er presset til å be kan bli liggende som en "tung stein" i minneboka etterpå

huff, jeg hadde nok blitt fly forbanna jeg og!!!
Vi bad akkurat de vi selv ønsket til vårt bryllup. Ja, så ble et par søskenbarn snurt, men sånn ble det nå. vi hadde ikke råd til å ta med "rått og røti", så da tok vi de vi hadde mest kontakt med av slekt + gode venner., resten ble bedt til kaffen.

Det er det verste jeg har hørt!
Er det mulig å være så frekke?
Skjønner godt at du er skuffa, forbanna og alt.
Stå på valget deres! Det får da være måte på.

Bryllup er veldig dyrt så jeg skjønner at dere må prioritere. Vi prioriterte først og fremst venner og den delen av familien vi har mest kontakt med. Det er veldig vanlig idag. Så om ei "gammal tante" føler seg forbigått får det så være.

Jeg ville egentlig gå opp kirkegulvet alene, fordi jeg har vokst delvis opp i fosterhjem. Men da var det så mange som synes det virka så trist. Så jeg ga meg og lot broren min gjøre det. Pappa var faktisk i kirken også. Uansett... Jeg angrer på at jeg ikke sto på mitt. For det hadde blitt mest riktig.

Stå på deres!!! Det er deres dag det er snakk om[;)]

mine foreldre ringte og sa vi måtte komme ned i formiddag...
så vi gjorde det... og vi hadde sagt vi vurderte å avlyse alt etter kirka, men da ble
dem sinte, sa at dem ikke ville ha skylda osv. det hadde bare vært et uskyldig spørsmål
fra den onkelen som er bett til middag, og de som ikke er bett til middag, men bare kaffe,
hadde ikke sagt noe på dette...
og det er greit det bare er et spm, men han spurte om det samme når jeg satt med lista,
og da fikk han et nei....
men, mamma respekterte ikke mitt nei i går, begynte å surve og slengte telefonen til pappa,
og så begynte han å selge onkel sin sak... samtalen med dem starta med "jeg har en onkel her
som ber på sine knær...."
og så maser hun om at jeg oppfører meg som en 13åring pga jeg ble sint, og skrev litt på FB.
kanskje ikke det rette media... men jeg syntes ikke det gjorde noe at dem det gjalt fikk vite det....

men, nå er det sagt nei, etter en litt hissig diskusjon med mine foreldre...
vi er nok litt uenig i begrunnelsene, men de respekterer at det er vårt valg........ enn så lenge!

ORIGINAL: vw*engel

mine foreldre ringte og sa vi måtte komme ned i formiddag...
så vi gjorde det... og vi hadde sagt vi vurderte å avlyse alt etter kirka, men da ble
dem sinte, sa at dem ikke ville ha skylda osv. det hadde bare vært et uskyldig spørsmål
fra den onkelen som er bett til middag, og de som ikke er bett til middag, men bare kaffe,
hadde ikke sagt noe på dette...
og det er greit det bare er et spm, men han spurte om det samme når jeg satt med lista,
og da fikk han et nei....
men, mamma respekterte ikke mitt nei i går, begynte å surve og slengte telefonen til pappa,
og så begynte han å selge onkel sin sak... samtalen med dem starta med "jeg har en onkel her
som ber på sine knær...."
og så maser hun om at jeg oppfører meg som en 13åring pga jeg ble sint, og skrev litt på FB.
kanskje ikke det rette media... men jeg syntes ikke det gjorde noe at dem det gjalt fikk vite det....

men, nå er det sagt nei, etter en litt hissig diskusjon med mine foreldre...
vi er nok litt uenig i begrunnelsene, men de respekterer at det er vårt valg........ enn så lenge!

etter min mening er det vel heller noen andre som er en smule barnslig....tenker da på dette med å respektere andres standpunkt osv
At foreldre ser på det å skrive på ett forum som feil er vel ikke uventet...du vet...før gjorde de ikke det, da satt de fler kjerringer i nabolaget å klaget, eler så glødet de gode gammeldagse telefon linjene...hehehe...er vel utviklingne som går for fort for de[:)]
Stå på ditt du.....deres dag

Skjønner deg jævelig godt jeg, ikke skal det være lett heller[&o]

Og lystløgnere er ikke noe artig å ha i sitt eget bryllup. Håper at dere får en flott dag likevell, trist om de ødlegger den på en eller annen måte.

Det er deres dag og dere bestemmer hvem dere vil be dermed basta. så får andre bare si hva de mener.

Back
Topp