Fy f... nå er jeg sint!!!!

det er jo bra da, da har han kanskje skjønt at det ikke er så lurt å trodde høygravide damer. :)

(han her kom veltende inn døra kl 5 i natt. Det var visst veldig moro der. :p)

BVforum via HTC
Han drømte visst at jeg fødte i natt, så det gikk brått opp for han at det snart kommer en baby;-) Jeg fikk åpenbaringen for en uke eller to siden, så jeg har ventet på at han skulle følge etter;-) Nå er han og 2-åringen i full gang med å montere lekegrinda:) Skal bli stas å få et hus som ser ut som det venter på en baby<3

De har nok hatt det gøy da, ja<3 Kjenner jeg ser veldig frem til å gå ut med jentene for første gang etter fødsel:) Litt for lenge siden nå;-) Var vel helgen før 17. mai om jeg ikke husker feil.. Men da var vi ikke ute ute, bare hjemme hos ei venninne:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så koselig. :) her ser man faktisk ikke at det kommer smått, bortsett fra stellebord på badet. Burde kanskje vurdere sovested i stua. :p

Hoho, når jeg så hvordan jentene var i går tenkte jeg mest "er jeg også så høylytt og fnisete på fylla?" Og mista litt lysten på å gå ut med det første. :p ( fikk for øvrig høre fra både gubben og mannen til hun ene at jeg faktisk fort blir verre. Flott, det, jeg skal bli avholds! Hihi...)

BVforum via HTC
 
Så bra han fikser og ordner i dag da :) Koslig å babyting rundt om kring i huset :) Vi har vugge som står nesten klar på stua, mangler bare å re opp, men tenkte å vente litt med det så vi ikke ender opp med å måtte ta av sengetøyet og vakse det en gang til fordi det har blitt støvete liksom... Lekegrind har jeg drevet å grublet på om vi trenger, men har liksom ikke blitt noe klokere.... Kanskje bytte ut vugga med lekegrind etterhvert?
 
Så koselig. :) her ser man faktisk ikke at det kommer smått, bortsett fra stellebord på badet. Burde kanskje vurdere sovested i stua. :p

Hoho, når jeg så hvordan jentene var i går tenkte jeg mest "er jeg også så høylytt og fnisete på fylla?" Og mista litt lysten på å gå ut med det første. :p ( fikk for øvrig høre fra både gubben og mannen til hun ene at jeg faktisk fort blir verre. Flott, det, jeg skal bli avholds! Hihi...)

BVforum via HTC
Har ikke sett sånn ut her frem til nå heller:p Men i løpet av et par-tre dager skal jeg nok få det meste på plass om jeg ikke blir mer syk enn jeg er nå;-)

Veldig kjekt med lekegrind synes jeg.. Storesøster fikk ikke før hun var ganske stor og hun ble aldri helt komfortabel med den, så denne gangen har vi fra starten i tillegg til vogge og kurv.. Kurven kommer vi nok til å bruke på soverommet i starten, for vi har ikke plass til sprinkelseng, så flytter hun inn på eget rom med sprinkelseng når kurven begynner å bli for liten...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
De er som sagt ikke helt av typen som skjønner det her med å være gravid.. Jeg var døddsliten sist vi var på hyttetur sammen så jeg var kanskje litt krass mot mannen min for å få han til å hjelpe til med pakking og bæring og da sier søsteren min til mannen sin "gleder du deg til jeg blir gravid?" underforstått at da blir man et grinete monster.. Og det her sa hun rett foran meg, holdt på å begynne å stortute der og da, men da hadde hun vel bare fått vann på mølla, så jeg holdt bare kjeft til vi kom oss derifra..

Han er ikke så lett å prate med han mannen min, for om jeg bruker litt hard stemme så gidder han ikke å svare, for han er av typen som ikke vil krangle.. Så da går han bare.. Og om jeg sier ting på en fin måte skjønner han jo aldri poenget.. Blir så lei noen ganger.. Vi har aldri kranglet rett og slett fordi han bare "snur det andre kinnet til", hvilket fører til at jeg blir enda mer forbannet, men da går han, også kommer han ikke tilbake før jeg er klar til å være blid igjen:p

Skal selvfølgelig prøve å prate med han i morgen, men som sagt.. Tviler på at det hjelper.. Han kommer nok uansett ikke til å dra ut mer mot termin, siden han nesten aldri er ute, men han kommer neppe til å skjønne hva han har gjort.. Funderer på om han bare må lese den tråden her.. Kanskje han skjønner litt da:p
Blir bare mer og mer sjokkert jeg, hadde søstra mi sagt noe sånn i nærheten av meg hadde hun fått en skikkelig fik tror jeg! Håpe han holder seg hjemme nå da i alle fall :)
 
Å fysj og fy jeg hadde blitt så sint at jeg hadde dratt på byen og henta han, og så gjort det fryktelig kjipt for han etterpå hele natten og påfølgende dag. Det verste er nok at det hadde gått mer utover meg enn han... Godt å lese at han tok seg sammen og har vært snill idag hvertfall! Men altså nulltoleranse for slik oppførsel her i huset...
 
Blir bare mer og mer sjokkert jeg, hadde søstra mi sagt noe sånn i nærheten av meg hadde hun fått en skikkelig fik tror jeg! Håpe han holder seg hjemme nå da i alle fall :)
Da hadde hun bare fått enda et argument for at jeg er gravid og hormonell:p Han fikk nok en liten vekker i dag da jeg spurte hvordan han hadde tenkt å komme seg til sykehuset uten å være edru.. Han hadde visst trodd han fikk være med i ambulansen:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da hadde hun bare fått enda et argument for at jeg er gravid og hormonell:p Han fikk nok en liten vekker i dag da jeg spurte hvordan han hadde tenkt å komme seg til sykehuset uten å være edru.. Han hadde visst trodd han fikk være med i ambulansen:p

Og akkurat som at du syns det hadde vært helt greit å ha med mannen som stinker alkohol på fødselen! Jada!! Det kunne gubben bare driti i!
 
Hadde ikke akkurat fristet det, nei.. Dusj, kaffe og tannpuss hadde vært minimumskrav for å få bli med;-) Men han blir edru fremover nå heldigvis;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hahaha, unnskyld at jeg ler men for en idiot!! Jeg hadde flydd i flint om gubben skulle ut å drikke nå når jeg straks skal føde! Han får fint holde seg edru og innen rimelig rekkevidde slik at han kan stille opp som støtte ved fødselen! Heldigvis er det den største selvfølge for min samboer at han ikke skal drikke nå! Til og med mamma holder seg edru for tiden siden hun skal være barnevakt for junior :p
 
Hahaha, unnskyld at jeg ler men for en idiot!! Jeg hadde flydd i flint om gubben skulle ut å drikke nå når jeg straks skal føde! Han får fint holde seg edru og innen rimelig rekkevidde slik at han kan stille opp som støtte ved fødselen! Heldigvis er det den største selvfølge for min samboer at han ikke skal drikke nå! Til og med mamma holder seg edru for tiden siden hun skal være barnevakt for junior :p
Ja, han har heldigvis skjønt det nå.. Sånn sett veldig greitt at han dro ut så tidlig innenfor terminperioden, sånn at det ikke var noen reell fare for fødsel.. Gjetter på det blir overtid her, så det er bare å smøre seg med tålmodighet;) Var pappa som kjørte han på byen fant jeg ut på søndag, så da skulle han f.. meg fått kjørt oss på sykehuset også;) Følte jeg hadde hele familien mot meg da, når de dreiv å maste på meg om at han måtte få dra ut, legger til rette for at han kommer seg avgårde (uten skyss hadde han blitt hjemme).. Men pappa var rimelig enig i meg på søndag at det ikke var mye synd i han når han var fyllesyk.. Selvpåført og da kan han ha det så godt;) Trø til hjemme må han gjøre nå på slutten uansett.. Og med tanke på at jeg får gjort en del hjemme selv med en høygravid og syk kropp så hadde han ikke noe han skulle ha sagt;)
 
Back
Topp