FY F....!!! (link til vg)

Escuro

Forumet er livet
Legekontorene sender influensavaksiner i retur fordi de har et pristak på 50 kr, og legene mener de vil tape penger på dette, og vil ikke bruke tid på å gi folk vaksine når det er så dårlig betalt. Dette gjelder for både vanlig influensa og svineriet.

Hva med eldre? Hva med folk med svekket immunforsvar og hjerte-/lungesykdom? Hva med alle de som faktisk TRENGER vaksinen og kan dø om de ikke får den? Kjenner hormonene raser her nå!!! Egoistiske legesvin!

http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=574656

kjenner at jeg skjønner legene litt og jeg da. de taper faktisk penger. Og det er tross alt pengene de fleste jobber for.[:)]

ORIGINAL: tess1706

kjenner at jeg skjønner legene litt og jeg da. de taper faktisk penger. Og det er tross alt pengene de fleste jobber for.[:)]

ikke det hadde vært godt å kunne jobbe bare fordi man har lyst ikke fordi man må.

Jeg tenker at du har det bedre med deg selv når du vet at du har hjulpet noen som trenger det,
enn når du bare vet at du har tjent penger...

Jeg syns legene der er smålige.

Det er sjelden legen selv som setter sprøyter, og da trenger jo ikke pasientene å ha legetime engang. Bare lab-time!! og ingen skal fortelle meg at de taper masse penger på det der. Smålighet, rett og slett[:'(]

koster litt mer å enn 50 kr å sette en sprøyte uansett hvem som setter den. tar jo litt tid da. og man skal observeres i 20-30 min minimun etter at man har satt en vaksine. men når legekontorene taper penger på å hjelpe folk skjønner jeg dems reaksjoner godt. De må jo få penger for det arbeidet de utfører de også. enten fra oss eller staten.

Jeg er enig med Jarmila, vaksine er ikke bra!

Kan godt skjønne om de ikke vil ta inn sprøytene om de taper penger på det[:)].. Staten skulle hellere ha bidratt eller satt ned prisen på inntaket slik at legepraksisene har råd[8|]

Ser de kommer til å tilby svineinfluensa for 50 kr om en måneds tid. Noen som skal slå til på det tilbudet?

"Også svineinfluensaen, som skal tilbys om en måneds tid, får et pristak på 50 kroner."

Back
Topp