fy f!!!!! Bi helt kvalm!!!

er helt utrolig.. Rett og slett helt forjævlig...[:@][:@][:@]

ORIGINAL: vibeke79

er helt utrolig.. Rett og slett helt forjævlig...[:@][:@][:@]

han skulle vært skutt[:@]

Fy fader eg bli så eitranes forbanna når eg ser at folk kan gjøre nokka så ondt mot en liten uskyldig unge[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Sku ha nådd tak i han .

selfølgelig må det foregå i usa. forbannades idiot! han fortener ikke noe godt i livet sitt. skulle likt og fått ut all agresjon på slike som han. 

Skjønna ikke ka d e han tænk me!!!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@] Kem f... gjør no sånt!!!!!!????? [:@][:@]

Huff...ble helt uvel av tanken jeg.....

ORIGINAL: Snuppa1

risikerer mellom fem og 99 års fengsel, samt en bot på 70.000 kroner om han blir funnet skyldig

OM han blir funnet skyldig? Er det ikke veldig klart hva mannen har gjort da? Man putter ikke inn en baby i mikroen, sjøl kor fortvilt man blir over at man må passe på den. Var det ikke faren da? Sukk altså..
Og straffa kan faktisk variere med 94 år? Huff, gi han dødsdommen!! Finnes det ikke elektrisk stol, eller gasskammers? Det er iallfall mi mening da.. Men men

Synes ikke han fortjener en så lett utvei jeg.

La han bli stekt litt selv, slik at han kan se hva han har gjort. Og 99 års fengsel. Det fortjener han.
Det er mange mennesker som får panikk når de blir satt i ukjente situasjoner. Men vanlig sunn fornuft motstrider dette. Noe må være virkelig galt med han.

Back
Topp