fy f*** altså (link)

silje vanilje

Forelsket i forumet
denne er grusom,men er jo en tankevekker for oss som har unger med tanke på dagmamma/nanny osv....

http://nyhederne.tv2.dk/article/29424422/?forside

eg grein når eg såg den,det va ikkje kjekt,klarte ikkje se hele heller

Å fy faen!!!!! Klarte ikke å se mer enn halve, ble kvalm 
Tenk så forferdelig for foreldrene å se hva barnet deres har måtte gå igjennom
Får helt vondt inni meg, tenker med en gang på vesle Adrian-gutten min og hvor forferdelig det hadde vært om det var han som hadde opplevd detta...
Stakkars lille ungen    

Herre gud så grusomt [:@][:@][:@]
Klarte heller ikke å se hele, ble helt dårlig.

Å FY FAAN!!!!!!!!!!!!!!!!! Seriøst!!![:(][:(][:(] KJenner jeg klikker her!! fy faan te dritt kjærring!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(]
Er glad for at dem har finni ut hva som har skjedd!!! Nå angrer jeg virkelig på at jeg så på denne! det her var helt forferdelig! Det gjorde vondt å se![:(]
Stakkars lille tassen![:(][:(][:(]

det va helt grusomt,ka er det så svive i håvene på folk så gjør sånne ting??? nei d va heilt jævlig å se den,måtte bare stoppe eg og... å tårene trilla,greide ikkje slutta å grina før ei goe stonn ittepå,for eg tenkte på stakkars ungen å atte det kan jo skje med våre og........ off...[:o][:o]

ORIGINAL: Tarlica

vil ikke se jeg, kan noen forklare? [:)]

Det syns jeg du gjør smart i! Jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett den [:(]
Er et foreldrepar i Amerika som misstenkte at dagmammaen slo ungen deres, så de satte opp skjult kamera...
Der får vi se en voksen dame (dagmammaen) som bl.a. slår til ungen på 11mnd sånn at han faller over ende
(sitter på gulvet og leker med ballen sin), hun røsker tak i armene hans og slenger han oppi lekegrinda,
kaster ballen på hodet hans etc...helt forferdelig [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(]

sko ønske eg og ikkje hadde sett,eg har skikkelig vondt inni meg ennå[:(][:(] den klorte seg fast inni meg,stakkars lille gutten... [:(][:(] eg håpe bare ikkje han har varige men av dette her...[:(]

ORIGINAL: latterjenta

ORIGINAL: Tarlica

vil ikke se jeg, kan noen forklare? [:)]

Det syns jeg du gjør smart i! Jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett den [:(]
Er et foreldrepar i Amerika som misstenkte at dagmammaen slo ungen deres, så de satte opp skjult kamera...
Der får vi se en voksen dame (dagmammaen) som bl.a. slår til ungen på 11mnd sånn at han faller over ende
(sitter på gulvet og leker med ballen sin), hun røsker tak i armene hans og slenger han oppi lekegrinda,
kaster ballen på hodet hans etc...helt forferdelig [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(]

herregud, så forferdelig[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] glad jeg ikke så den nå.. at folk kan gjøre noe sånt mot en liten uskyldig gutt!!!

TOm for ord og kvalm av sjokk
ORIGINAL: latterjenta

[:(] Å fy faen!!!!! Klarte ikke å se mer enn halve, ble kvalm [:(]
Tenk så forferdelig for foreldrene å se hva barnet deres har måtte gå igjennom [:(]
Får helt vondt inni meg, tenker med en gang på vesle Adrian-gutten min og hvor forferdelig det hadde vært om det var han som hadde opplevd detta...
Stakkars lille ungen [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(] [:(]

Helt grusomt at noen klarer å gjøre noe sånt. Tårene renner og jeg hadde problemer med å se på.

[:(][:(] får helt vondt jeg!
Godt det gikk bra med ungen, kunne jo ha blitt drept.

Back
Topp