B *Bianco* Forumet er livet 2 Jun 2008 #1 etter jeg forstua foten i går når jeg datt!jeg er veldig hoven på foten atmed kulen man har på foten! kan nesten ikke gå på den! da er det veldig vondt![:(] hva skal jeg gjøre ?
etter jeg forstua foten i går når jeg datt!jeg er veldig hoven på foten atmed kulen man har på foten! kan nesten ikke gå på den! da er det veldig vondt![:(] hva skal jeg gjøre ?
B *Bianco* Forumet er livet 2 Jun 2008 #3 ORIGINAL: MorraTeFreja™ Da skal du faktisk gå på den.....[&:] Med vondt skal vondt fordrives.... God bedring! jeg går på den[&:]det er veldig vondt nesten så jeg skriker
ORIGINAL: MorraTeFreja™ Da skal du faktisk gå på den.....[&:] Med vondt skal vondt fordrives.... God bedring! jeg går på den[&:]det er veldig vondt nesten så jeg skriker
T tinatutt Glad i forumet 2 Jun 2008 #5 lhold foten høyt, legg på is var det legen sa til meg da jeg forstua foten kraftig. god bedring[:)]
Kathrin Glad i forumet 2 Jun 2008 #6 jeg ville nok tatt meg en tr til legen,er fort gjort å knekke noen av di små beinene der.
B *Bianco* Forumet er livet 2 Jun 2008 #7 ORIGINAL: Kathrin jeg ville nok tatt meg en tr til legen,er fort gjort å knekke noen av di små beinene der. ja det er vel det![:)] men vist jeg har knekket noe inni der så har jeg vel ikke kunnet gått på det i det hele tatt?eller?
ORIGINAL: Kathrin jeg ville nok tatt meg en tr til legen,er fort gjort å knekke noen av di små beinene der. ja det er vel det![:)] men vist jeg har knekket noe inni der så har jeg vel ikke kunnet gått på det i det hele tatt?eller?