FVk -Alene

SolSmilogfremtid

Andre møte med forumet
Hei Fine damer.

Jeg er nå inne i 6 mnd i svangerskapet, valgte å avslutte med barnefar da det var turbulent og umulig å komme noen vei.
Vi har hatt sporadisk kontakt, men lite kontakt i svangerskapet.
Han vil ha enten alt eller ingenting for å ta kortversjonen. Truer og er psykisk voldelig. Har selvfølgelig tatt vare på dette og prøver å kun forholde meg til at vi skal ha et barn sammen.
Han har villet ha oss to, men ikke vært i stand til å kommunisere på en måte som har gjort at følelsene mine har blitt borte.
Vi har delt på vognkjøp ellers intet, kommunikasjonen per i dag er hvor han sender med vips krav om tilbakebetaling for sin del av vogn.
Bestilte for noen uker siden time på fvk for å kunne kommunisere ser via en tredjepart.
Nå har han ikke tid til å møte og jeg drar alene.
Hva er det viktig å få frem på fvk og gode spm man bør stille der?
Det har vært en følelsesmessig berg og dalbane gjennom hele svangerskapet, der jeg har vært på alt av kontroller alene. så vil bare få frem hva gjør jeg videre, hva søker jeg om og hvordan kan jeg klare å slappe av litt mer. Venter på neste stikk hver eneste dag og kjenner dette er utmattende.
Siste stikk er at han oppretter tinder, der jeg ved en tilfeldighet får høre at han tviler på at han er far.
Noe som er direkte umulig men, sikkert en måte på å distansere seg.
Skal jeg gå dit alene, forklare hele situasjonen?

Takk for svar :)
 
Last edited:
Ingen gode råd, men ville bare si st du klarer det! Det virker som du har tatt ett bra valg med å velge han bort, å tenke på ditt barn. Du er god, og ikke la noen fortelle deg noe annet. Fvk vil forhåpentligvis hjelpe deg med gode løsninger, frem til da: ta vare på deg selv og baby. Bruk litt tid på ting du liker. Kanskje unne deg en massasje hos massør?
 
Bare ett råd herfra: all kommunikasjon bør skje skriftlig, og ta vare på alt av trusler etc. Det vil komme godt med senere. Dersom du er redd kan du politianmelde og få besøksforbud
 
Bare ett råd herfra: all kommunikasjon bør skje skriftlig, og ta vare på alt av trusler etc. Det vil komme godt med senere. Dersom du er redd kan du politianmelde og få besøksforbud

takk for svar
Det ble et heftig møte. Han var så sint og kom med usammenhengende vås.
Fvk ville ha en avklaring på hvor han sto ift svangerskap, fødsel og tiden etter. Dette klarte han ikke svare på og måtte få time alene. Da det skulle avklares. Var vell egentlig for å holde meg litt utenfor siden han var helt på styr.
Jeg kjenner på mange følelser rundt dette. Og en bitter, sur, bitteliten mann. En en dur jakke og klokke som er redd og usikker.
Konklusjonen vet jeg ikke om jeg får, men nå kjenner jeg at jeg må holde avstand .
Det kom mld og beskyldninger etter møtet. Da svarte jeg bare at jeg blokkerer deg nå.
Siste nytt er at han går rundt å sier det kan jo hende det ikke er hans. Noe som er helt umulig. Han er faren til barnet i magen.
 
takk for svar
Det ble et heftig møte. Han var så sint og kom med usammenhengende vås.
Fvk ville ha en avklaring på hvor han sto ift svangerskap, fødsel og tiden etter. Dette klarte han ikke svare på og måtte få time alene. Da det skulle avklares. Var vell egentlig for å holde meg litt utenfor siden han var helt på styr.
Jeg kjenner på mange følelser rundt dette. Og en bitter, sur, bitteliten mann. En en dur jakke og klokke som er redd og usikker.
Konklusjonen vet jeg ikke om jeg får, men nå kjenner jeg at jeg må holde avstand .
Det kom mld og beskyldninger etter møtet. Da svarte jeg bare at jeg blokkerer deg nå.
Siste nytt er at han går rundt å sier det kan jo hende det ikke er hans. Noe som er helt umulig. Han er faren til barnet i magen.
En diger klem sendes herfra. Få time hos fvk alene du og. Og snakk med jordmor. Om blokkering ikke hjelper snakker du også med politiet. Lykke til! Det
 
takk for svar
Det ble et heftig møte. Han var så sint og kom med usammenhengende vås.
Fvk ville ha en avklaring på hvor han sto ift svangerskap, fødsel og tiden etter. Dette klarte han ikke svare på og måtte få time alene. Da det skulle avklares. Var vell egentlig for å holde meg litt utenfor siden han var helt på styr.
Jeg kjenner på mange følelser rundt dette. Og en bitter, sur, bitteliten mann. En en dur jakke og klokke som er redd og usikker.
Konklusjonen vet jeg ikke om jeg får, men nå kjenner jeg at jeg må holde avstand .
Det kom mld og beskyldninger etter møtet. Da svarte jeg bare at jeg blokkerer deg nå.
Siste nytt er at han går rundt å sier det kan jo hende det ikke er hans. Noe som er helt umulig. Han er faren til barnet i magen.

sender deg en klem og dette klarer du
 
Back
Topp