Futty så digg!

verteline

Elsker forumet
vi la emilian kl 19 i går, var våken og hystersisk fra 20-21, våknet kl 0630 fikk mat..
og trommevirvel!!

STO OPP KL 0950!!!!!! SERIØST!

jeg sto jo opp FØR emilian.. det var digg!

*håper på gjentagelse hveeeeeeer dag* :P

hvordan har deres netter vært?

Så deilig, da![:D]

Her er Johannes syk med feber og vondt, så han er ikke så veldig gla i og sove for tiden. Veldig oppstykket og nesten ingen søvn på meg for å si det slik..[8D]

huff :S hørtes slitsomt ut! goood bedring t go gutten!!

ORIGINAL: verteline

huff :S hørtes slitsomt ut! goood bedring t go gutten!!

Jo, takk. Håper han blir bedre snart[:)]

Hørtes herlig ut:))

Han min er syk, så han ville ikke sove og skreik nesten hele kvelden...frem til 23.. da fant han roen, sovna han og sov frem til 7.30..

Herlig og slippe å stå opp kl 05-06 for å gi han mat...d pleie eg nesten alltid gjør - for å så sove videre til ca 8.

Så deilig da[:D] Snuppa mi sovna kl 19. Våknet for mat kl 24, så sov hun til 08.00[:)] Skal ikke klage jeg heller!

Snuppa fikk siste flaske kl 23 ca igår... Etter å ha vært våken siden 12 i går på dagen... Så sovna hu etter flaske og våknet halv 10... Hu våkner nesten alltid mellom 9 og halv 10, uansett når hu sovner.. Om hu sovner 19-20 eller 00.. ;) så skal ikke klage :P

ORIGINAL: verteline

vi la emilian kl 19 i går, var våken og hystersisk fra 20-21, våknet kl 0630 fikk mat..
og trommevirvel!!

STO OPP KL 0950!!!!!! SERIØST!

jeg sto jo opp FØR emilian.. det var digg!

*håper på gjentagelse hveeeeeeer dag* :P

hvordan har deres netter vært?

morgen kl.06[&:][&:][&:]

lillemann her i huset legger seg i 19-tiden og sover til mellom hal 8 å hal 9[:)] har begynt med det de siste 2-3 ukene og det er så godt[:)] men så har jeg ei her som står opp 5-hal 6 hver dag da[&:] men når hun sitter på min kjære til b.hagen rundt kvart på 7 så går jeg å legger meg igjen[:)] men det er ikke hver dag man har muligheten til.

Knøttet la seg i 20 tiden, fikk pupp kl 24 og 04. Stod opp med han kl 06, for første gang! Han pleier alltid å ville sove til kl 08:30- 09:00. Men i dag begynte han å skravle kl 05:30, og kl 06 begynte han å bli så utålmodig at jeg måtte bare stå opp. Han strååålende fornøyd.. he he. [:D] Men når kl ble 07 var han så trøtt at han sovnet og sov til 09:30. Ble litt tidlig for han og gitt [;)]

Back
Topp