FUSTRERT!!!!!

Naninnie

Glad i forumet
Vet ikke hva jeg skal gjøre[:(]

Jeg vil sååå gjerne flytte hjem igjen til Loddefjord, men min kjære ønsker ikke dette[:(]
Han mener barna ikke skal vokse opp i byn[:(] Men Loddefjord er jo ikke akkurat byn da[&:]
Så nå vil han vi skal se på et hus her på Vaksdal da[&:]

Det er ikke det at det ikke er fint her da, men jeg har jo ingen venner her og da sitter jeg jo bare her hjemme hele dagen da [:(]

Har svigers da og det er jo en posetiv ting når det gjelder hjelp når tvillingene kommer da, Men en må vel ha venner rundt en også ikke sant?

HVA VILLE DERE GJORT????????

Uff, det er et vanskelig valg det der. Nå er jeg så heldig at det var gubben som ville flytte til mitt hjemsted, og her er det virkelig øde. Men jeg hadde nok prøvd litt til tror jeg. Plutselig har du fått flere venner der dere bor nå og da ordner deg seg jo. Pluss dere har familien hans der. Stor hjelp det. Men så klart venner er viktig. Men kan dere ikke prøve å være flinke til å besøke venner i helger og slikt? Uff, det er vanskelig.. Er rett og slett ikke sikker på hva jeg hadde gjort. Lykke til vertfall:)

ORIGINAL: Naninnie

Jeg vil sååå gjerne flytte hjem igjen til Loddefjord, men min kjære ønsker ikke dette[:(]
Han mener barna ikke skal vokse opp i byn[:(] Men Loddefjord er jo ikke akkurat byn da[&:]

Det er ikke det at det ikke er fint her da, men jeg har jo ingen venner her og da sitter jeg jo bare her hjemme hele dagen da [:(]

Har svigers da og det er jo en posetiv ting når det gjelder hjelp når tvillingene kommer da, Men en må vel ha venner rundt en også ikke sant?

er vel egentlig litt i samme situasjon selv...bor langt unna min familie og mine venner. Så jeg går hjemme alene med minsten hver dag....[:(] Har svigermor som er super, men hun er ikke mamma og pappa...savner dem veldig.

Eneste jeg kan gi deg av tips, er å prøve å få igang gjevnlige treff med barselgruppa, melde deg på babysang, åpen barnehage o.l. (vet ikke hvor stort det er i vaksdal ei heller hvilke tilbud du har...men forhør deg med helsestasjonen....og for alt du vet...så møter du noen på den måten som kan bli dine venner[:)] Vil bare gi deg en stor klem

ORIGINAL: Tinkers :P

du må si det til mannen. sett foten ned, jeg hadde ikke vært med på å kjøpe hus om han skulle bestemme hvertfall[;)]
Signerer, hvorfor er det du som skal bøye deg og ikke han? håper ting ordner seg[:)]

Si klart fra hva du ønsker hvertfall, et forhold er og gi og ta. Syns det er på tide du får litt tilbake[;)]

Hva slags forhold vil dere få om du ikke trives[&:] tenk på og si det til han om han ikke skjønner deg helt[:)]

ORIGINAL: Thothamon..

du må si det til mannen. sett foten ned, jeg hadde ikke vært med på å kjøpe hus om han skulle bestemme hvertfall[;)]
Signerer, hvorfor er det du som skal bøye deg og ikke han? håper ting ordner seg[:)]
Hvorfor skal han bøye seg, og ikke hun?

Det må da finnes en mellomting!

Hehe... Jeg sa til gubben at han kunne bo der og jeg her... så kunne vi pendle[:D][:D][:D] Det ville han ikke gå med på gitt, så da ble vi boende på mitt hjemsted...

Men ville gått noen runder med meg selv, han og vaksdal før jeg bestemte meg da!!!

ORIGINAL: *Meya*

En mellomting? om hun vil bo i loddefjord og han vaksdal så finnes det ikke akuratt så mange andre alternativer da.
Og grunnen hennes går jo på trivsel, hun savner vennene sine osv.
Og grunnen hannes er at han vil ikke at ungene skal vokse opp i byn.  Da mener jeg trivsel skal komme først.[;)] 

Tror jeg ville snakket mer med han da, jeg ville aldri bodd på vaksdal...
Greit nok sted å kjøre forbi når vi skal til voss (ikke stygt ment)
Er viktig med venner og trivsel...  Vi kjøpte hus utenfor bergen i sept 06, og jeg
kan ikke fordra dette stedet, så vi skal flytte til sommeren [:)], orker ikke mer av dette![:'(]

Dere finner nok ut av den beste løsningen etterhvert. [:D]

Hmm, er jo veldig annerledes steder og vokse opp da... Hva med Arna eller Åsane for eksempel? Nærmere byen og Loddefjord, og også snart til Vaksdal?

Jeg ville i hvert fall prøvd meg på et kompromiss, for hvis dere begge er like steile så er det ofte bedre det en at en får "viljen" sin.

Vi hadde også en del diskusjoner rundt dette med bosted, men vi fant ut av det tilslutt. Og vi endte opp sånn midt i mellom. Han ville i byen, jeg ville litt utenfor, nå bor vi sånn midt i [:)]

Ville ihvertfall ikke bodd på Vaksdal.... Er han derfra??
Jeg har vært sammen med en fra Vaksdal i 4 år,og fikk ikke så veldig mange venner der på den tiden. liker ikke "folkeslaget" der.

Huff føler med deg, selv bor jeg på Island og det er enda tøffere! Er ikke helt kommet inn i språket enda, klarer bare å snakke litt.
Han vil ikke tilbake, og jeg vil ikke flytte fra han[&o]

Sett foten ned og si til han hva du virkelig vil og hvor vannskelig det er for deg. Lykke til[:)]

flytt til sotra eller askøy da. da vokser de ikke opp i byen og du bor ganske nermt vennene dine i loddefjord. og bare en liten time til vaksdal.
dere må jo finne en mellomting som begge kan bli fornøyd med

ORIGINAL: Anskar

flytt til sotra eller askøy da. da vokser de ikke opp i byen og du bor ganske nermt vennene dine i loddefjord. og bare en liten time til vaksdal.
dere må jo finne en mellomting som begge kan bli fornøyd med

Veldig enig i dette! Eller på Nord Hordland eller i Arna, så er dere midt imellom og med kjøreavstand til både Loddefjort og Vaksdal. Dere MÅ bli enige i alle fall! Tror ingen av dere vil få det spesielt bra hvis dere ikke er fornøyd med der dere bor.

En mellomting

ORIGINAL: *Meya*

En mellomting? om hun vil bo i loddefjord og han vaksdal så finnes det ikke akuratt så mange andre alternativer da.
Og grunnen hennes går jo på trivsel, hun savner vennene sine osv.
Og grunnen hannes er at han vil ikke at ungene skal vokse opp i byn.  Da mener jeg trivsel skal komme først.[;)] 
heheh, mellom tingen e Å[:)]SANE !!! [;)][;)] eller arna..[:D] Vil no ikkje si at Loddefjord e byn akkurat.. Eg ville ALDRI flyttet til Vaksdal.. men skjønner dilemmaet, håper dokkar blir enige. Hvertfall sånn at begge blir litt fornøyd iallefall [:)]

Back
Topp