Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøsa! skrev:
Ble du plukket ut på gata sånn plutselig eller hadde du noen andre meldt deg på. Hadde en diskusjon med gubben om det. Du er ble forresten rålekker :-)mini_mamma skrev:
Tror han at de plukker ut random på gata? :P
Så deg på tv og sa til min kjære at du er medlem her. Du så mye slankere ut. Hvilken bodytype har du?Nnem skrev:
Så deg på tv og sa til min kjære at du er medlem her. Du så mye slankere ut. Hvilken bodytype har du?Nnem skrev:
2x 24November skrev:
Haha jeg leste: Hvilken blodtype har du.. og tenkte, hva i all verden det har med saken å gjøre :P Måtte lese ordet flere ganger og til slutt dele det opp for å se hva det egentlig sto :P
2x 24November skrev:
Haha jeg leste: Hvilken blodtype har du.. og tenkte, hva i all verden det har med saken å gjøre :P Måtte lese ordet flere ganger og til slutt dele det opp for å se hva det egentlig sto :P