Furteguri og gutta *nicket*

smash

Forumet er livet
VIP
Hva er bildene i signaturen din?
Har du vært på make-over eller noe?

Hei.
Det er makeover. Noen har sikkert sett meg på fem. Var med på Trinny og Susannah. Ble sendt på torsdag :) 

WOW!! =)

Ser jo ut som du har mistet mye vekt, og det kun på klesveien?

Hvordan var det? Kommer du til å bruke tipsene fremover?

Hvor er buksen din kjøpt? :P hehe

Furteguri og gutta skrev:
Hei.
Det er makeover. Noen har sikkert sett meg på fem. Var med på Trinny og Susannah. Ble sendt på torsdag :) 

Ååå, fikk ikke sett den:(
Utrolig fin du blei!
Var det gøy eller?

Ja, det var supergøy. Og jeg fant jo fort ut at riktig snitt på klærna hadde mye å si.
Jeansen er Dranella, du får dem på Fransa.. :) Korsettet er fra manillusion og skoa fra din sko. Den gule toppen husker jeg ikke hvor var fra..
Ja bruker rådene mye, som at jeg ikke skal være redd for å leke med forskjellige stiler, jeg er jo bare 24år. Ellers så fikk jeg råd om å ha tettsittende klær med ett godt snitt og slutte å gå med klær som er 2-3str for stort.. Og at jeg burde gå med jeans og ikke slitte tights, har jo mammaklær på før bilde. Kom meg aldri ut av dem igjen.. :P
Men de er så gode og varme de jentene. Jeg følte at de virkelig brydde seg om meg. 
Så jeg angrer ikke. 
Har ikke sosialangst lenger i hvertfall.. ;)

Jeg har virkelig fått bedre selvtillit av programmet :)

Tenkte akkurat å lage tråd, og hadde mistanke om at det var det programmet ja.
Jeg tror så utrolig mange går rundt med alt for store klær (meg selv inkludert) og er livredde for å bruke tettsittende eller klær man tror avslører for mye.
Men man ser jo mange eksempler på at det ikke er fetende, heller slankende med klær som sitter (i tillegg rett fasong).

Synes du ser 10 kg slankere ut på det siste bildet!

Ble du plukket ut på gata sånn plutselig eller hadde du noen andre meldt deg på. Hadde en diskusjon med gubben om det. Du er ble forresten rålekker :-)

Åh, jeg vil oxo møte dem!!! :)

Ble kjempebra forandring på deg :)

Så deg på tv og sa til min kjære at du er medlem her. Du så mye slankere ut. Hvilken bodytype har du?

mini_mamma skrev:
Ble du plukket ut på gata sånn plutselig eller hadde du noen andre meldt deg på. Hadde en diskusjon med gubben om det. Du er ble forresten rålekker :-)

Tror han at de plukker ut random på gata? :P

Tøsa! skrev:

mini_mamma skrev:

Tror han at de plukker ut random på gata? :P

Det var "tilfeldig" :P Jeg er jo ikke fra fr.stad heller da.. :P

Nnem skrev:
Så deg på tv og sa til min kjære at du er medlem her. Du så mye slankere ut. Hvilken bodytype har du?

Det husker jeg faktisk ikke.. :P haha.. 

Nnem skrev:

Nnem skrev:

Nnem skrev:

Haha jeg leste: Hvilken blodtype har du.. og tenkte, hva i all verden det har med saken å gjøre :P Måtte lese ordet flere ganger og til slutt dele det opp for å se hva det egentlig sto :P

2x 24November skrev:

Nnem skrev:

Haha jeg leste: Hvilken blodtype har du.. og tenkte, hva i all verden det har med saken å gjøre :P Måtte lese ordet flere ganger og til slutt dele det opp for å se hva det egentlig sto :P

Haha, jeg har også lest det to ganger nå, og undret fælt, helt til jeg så du kommenterte det nå!

Jeg vet jo at det er noe som heter blodtypediett, og at man kan spise ut fra blodtype for å gå ned i vekt, avgjør om man hvor mye man trenger av proteiner/karbs osv tror jeg, så jeg kobla det liksom dit hen.

Ho tynneste av de to programlederne, er ho så tynn som det ser ut på tv?
Midjen hennes er vanittig tynn!

2x 24November skrev:

Nnem skrev:

Hahaha, jeg trodde også det stod blodtype!:P
Godt du la merke til det, så jeg slapp å stusse over grunnen til spørsmålet:P

Back
Topp