Søte da, men tror jeg skal droppe å kjøpe engår det ikke an å slå av?
Ved å ta ut batteriet trur eg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søte da, men tror jeg skal droppe å kjøpe engår det ikke an å slå av?
Teit... legger jo opp til å bli hatet daVed å ta ut batteriet trur eg![]()
Last ned furbyappen og få den til å syngelillebror fant til 399 kr her (sikker gammel type farge eller noe, de har jo fått inn nye farger =/)
den blir jo sur og ond hele tiden, får mørk stemme ol.. raper og er frekk. men så går det over.
rare greier. begynner å bli vandt til lyden, men avogtil må den bare få hvile![]()
Furbyen til dattra mi gikk akkurat tom for batterier... Først prøvde jeg å si det ikke gikk an å bytte batterier på den. Hun gjennomskuet meg. Så prøvde jeg å si at de var utsolgt for slike batterier på butikken. Hun ringte pappaen sin og han sa at mamma juger.... Helsikkes.
Forrige uke hadde hun gjemt han under senga mi, og vekket han via appen fra sitt rom. Trodde jeg skulle dø på meg!
Snart 10... Like ondskapsfull som mammaen sinSorry! Men, HAHAHAHAKo gammal er ho?
Furbyen til dattra mi gikk akkurat tom for batterier... Først prøvde jeg å si det ikke gikk an å bytte batterier på den. Hun gjennomskuet meg. Så prøvde jeg å si at de var utsolgt for slike batterier på butikken. Hun ringte pappaen sin og han sa at mamma juger.... Helsikkes.
Forrige uke hadde hun gjemt han under senga mi, og vekket han via appen fra sitt rom. Trodde jeg skulle dø på meg!
Ha ha kanskje hun får etterlate den hos sin far daFurbyen til dattra mi gikk akkurat tom for batterier... Først prøvde jeg å si det ikke gikk an å bytte batterier på den. Hun gjennomskuet meg. Så prøvde jeg å si at de var utsolgt for slike batterier på butikken. Hun ringte pappaen sin og han sa at mamma juger.... Helsikkes.