Furby..

tuttifrutti

Gift med forumet
minsten har kjøpt seg furby leke på salg, for sparepengene sine.. jiiises... makan til bråk... neverending!!

ohh hoo bla bla jadda hadda jadda ba bab ba heeele tiden..

fatter ikke hvorfor jeg sa ja til det der ;)

hva kan man gjøre med de liksom? er det bare mas..? ;)

Du kan sette den på et stille sted da sovner den ;) forferdelige greier de der! Går jo ikke an å slå av :p

Haha, hadde furby selv da jeg var liten. Husker at mamma ikke var så fornøyd med den jabbingen på den :P

Jeg har en furby app forresten, da kan dere snakke med den, leke med den Osv. Furby språket står i bruksanvisningen... Men obs er du litt for hardfør eller gir den for mye mat då kan den bli "ond" :p

jeg pleide å snu min opp ned.. da begynte den å gråte..

Jeg har en furby app forresten, da kan dere snakke med den, leke med den Osv. Furby språket står i bruksanvisningen... Men obs er du litt for hardfør eller gir den for mye mat då kan den bli "ond" :p

den endret seg litt her, han ble nok litt hardt/mye lekt med. begynnte å le en ond latter, fikk mørkere stemme ol. og rapte, spydde ol... heregud, jeg kommer til å få mareritt!!

den endret seg litt her, han ble nok litt hardt/mye lekt med. begynnte å le en ond latter, fikk mørkere stemme ol. og rapte, spydde ol... heregud, jeg kommer til å få mareritt!!

Man kan få den snill igjen også da. :) Jeg har også sett at den ble litt "sprø" en gang, liksom ulik stemme på øyene og den hørtes litt hysterisk ut, lo mye. Og tremenningen til vesla har en som bestandig har hjerter i øynene, så jeg tror den får veeldig mye kos. :p

Husker furbyen til min lillesøster med skrekk :p Holdt aldri kjeft. Tror vi gjemte den under tepper og alt slags shit for å slippe den gneldringa :p Og utrolig hvor lenge de batteria holder :p Haha

Haha husker de ja hadde sånn når jeg var lita. Hva med at den plutselig går tom for strøm haha :p

Tror den kan bli snill igjen viss du holder den opp ned en stund. Eller koser mye med den... Tror det virket en gang ;)

Haha! Eg veit kva du snakkar om! Jobbar i leikebutikk, og der har me nokre slike til demonstrasjon ja:p

Vet alt om det der, har 2 stykk selv her! Vis jeg er i nærheten av dem og det er så lite som en liten bevegelse fordi jeg skulle hente frem noe annet så våkner de, mas :P

Jentene her arva min gamle furby:p makan til mas på den greia. Jentene skal jo legge han i vogna å trille han, å det liker han IKKE:p

minsten har kjøpt seg furby leke på salg, for sparepengene sine.. jiiises... makan til bråk... neverending!!

ohh hoo bla bla jadda hadda jadda ba bab ba heeele tiden..

fatter ikke hvorfor jeg sa ja til det der ;)

hva kan man gjøre med de liksom? er det bare mas..? ;)

Den er heeeeilt jævlig! :P Jenta her har også og den bråkte konstant! Når batteriet gjekk tomt så har me ikkje satt i nye :P :o

Husker jeg ønsket meg en slik mør jeg var liten! Jenta mi kommer ikke til å få det :p mye bråk og dyrt.

Back
Topp