Furadantin..?

Elisabeth_N

Forelsket i forumet
Jeg har konstant UVI virker det som.. Så har gått på penomax hittil. Men, var på sykehuset i går og da fikk jeg furadantin. men er litt skeptisk til å begynne på helt nye tabletter. Noen som har erfaring med de? =)

hadde også proteiner i urinen, 3+, men blodprøvene var fine, slik at de kunne utelukke svangerskapsforgiftning. Heldigvis.:)

Off så kjedeli da! =(

Di hadde nok ikke gitt deg Furadantin om det skulle være skadeligt! Så du kan nok trykt ta det!

Siden du skriver konstant uvi kan det jo hende at penomax ikke har noe effekt lengre..vist du har brukt det mye...blir kroppen ressistens mot det...

Har du undersøkt om du kan ta tranebær tabletter under svangerskap? kan virke forebyggende..drikk mye appelsin juice! =)

God bedring!

Jeg fikk samme typen for UVI nylig, forsto det på dem at den var ofte brukt ved svangerskap:)

ORIGINAL: Gladjentå

Off så kjedeli da! =(

Di hadde nok ikke gitt deg Furadantin om det skulle være skadeligt! Så du kan nok trykt ta det!

Siden du skriver konstant uvi kan det jo hende at penomax ikke har noe effekt lengre..vist du har brukt det mye...blir kroppen ressistens mot det...

Har du undersøkt om du kan ta tranebær tabletter under svangerskap? kan virke forebyggende..drikk mye appelsin juice! =)

God bedring!

Jeg har vel hatt tre kurer med penomax hittil. Men det slår like herlig ut på urinprøvene selv om jeg går på de. Så kanskje jeg har blitt ressistent mot de ja. Er en mulighet. Jeg fikk nye tabletter på sykehuset i går, altså furadantin, men tenker jeg ringer legen i morgen for å høre om hu er enig med at jeg skal starte på nye tabletter. For hu har sendt urinprøven min til dyrkning så greit å høre med henne før jeg gjør noenting. Legen min og de på sykehuset er uenige om en del ting, så da er det greit å forhøre seg litt.. :) Jeg ble sendt til sykehuset i går for at de skulle sjekke nyra mi og slik, fordi legen min er bekymret for den pga at jeg har en del smerter. Men de på sykehuset avfeide det og bare sendte meg hjem. Mens legen min mente jeg burde bli innlagt. Så ja, uenige om en del ting.. he he..

Om jeg kan ta tranebær tabletter vet jeg ikke helt, fordi jeg har fjernet galleblæren min i 2007, og leste en gang at da skal man ikke ta tranebær tabletter. Så litt usikker på det. og Appelsin juice bare kaster jeg opp igjen. hehe.. Herlig..:)

Men jeg fikk i det minste se jenta mi på ultralyd i går da, og hu har det helt fint. Vokser som hu skal:)

Back
Topp