Funnet vogn??

lenemor

Forumet er livet
Jeg har kanskje funnet en barnevogn i dag jeg - en Troll Duo fra 2004 (kun brukt til et barn, og det følger med vinter-sovepose og sommer-sovepose, stellebag og netting). Får den for 1500 kroner - det må vel være greit vel?

Det syns jeg da. Kommer kanskje ann på hvor godt brukt den er. Troll er jo et anerkjent merke er det ikke. Har selv kommode og seng fra Troll!

se på annonsen her... ser grei ut (står at den er litt skjev i kalesjen, men det lar seg kanskje fikse.. og så er det bare bilde med sportsdelen da..)
[link=http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7565277]http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7565277[/link]
Endelig var det en i distriktet som skulle selge - hadde vært greit å slippe å drasse den opp fra Oslo eller noe sånt.

Tror nok du må se på den først! Det er bagdel også ikke sant? Syns det er vanskelig å si noe når man ikke kan se den på ordentlig! Ser ut som bra hjul og fin kurv har den! Du må ta den i øyesyn, du har jo ikke garanti eller bytterett på brukte saker vel...

ORIGINAL: bæibi

Tror nok du må se på den først! Det er bagdel også ikke sant? Syns det er vanskelig å si noe når man ikke kan se den på ordentlig! Ser ut som bra hjul og fin kurv har den! Du må ta den i øyesyn, du har jo ikke garanti eller bytterett på brukte saker vel...

har spurt om hun kan sende meg bilde av vognen med bagdelen på (joda, den følger selvsagt med den også)... og så at vi kanskje kommer og ser på den på søndag.. enig med deg at det er greit å se den først, og det er derfor jeg har litt lyst å slå til når det er en som er nogenlunde lokalt.

ja, klart det

Tror jeg ville vært litt kritisk jeg, 1500,- er kanskje mye?? Vet ikke så mye om det merket da, kanskje hørt om noen som har erfaring med vogna kan anbefale den eller ikke.. Får jo helt ny vogn til bare "litt" mer, men var jo en del utstyr med. Så jo veldig fin ut da på bildene, men ville spurt noen som kjenner til vogna i tillegg til å se på den[:)] 

Men lykke til med vognkjøp, blir jo så virkelig når vogna kommer i hus[:D]

Tror en ny Troll duo vil koste over 6000 kroner, og da er vel ikke stelleveske og to soveposer med... (vi på fastlandet slipper ikke unna momsen vet du... vi får jordbær i butikken i stedet vi [;)])

ORIGINAL: lenemor

Tror en ny Troll duo vil koste over 6000 kroner, og da er vel ikke stelleveske og to soveposer med... (vi på fastlandet slipper ikke unna momsen vet du... vi får jordbær i butikken i stedet vi [;)])

[8D]Bodø ligger og på fastlandet[;)][8D] Haha, og vi har jordbær i butikken, men til 50 kr kurven, og når bæra smaker [:'(] så orker jeg ikke det.
Har som sagt ikke særlig kjennskap til det vognmerket, men dersom den ligger på ca 6000,- ny, og den kalesjen ikke er skikkelig "bøyd" så er det nok et bra kjøp[:)]

ORIGINAL: Pelota
[8D]Bodø ligger og på fastlandet[;)][8D] Haha, og vi har jordbær i butikken, men til 50 kr kurven, og når bæra smaker [:'(] så orker jeg ikke det.
Har som sagt ikke særlig kjennskap til det vognmerket, men dersom den ligger på ca 6000,- ny, og den kalesjen ikke er skikkelig "bøyd" så er det nok et bra kjøp[:)]

[&:] er vel litt tidlig å skylde på ammetåka.. hadde nettopp svart på et innlegg til Almyrida24, og hodet mitt var nok på svalbard...

Dama sier at man ikke ser at kalesjen er bøyd om man ikke vet det - så det skulle være bare  bittelitt... men vi får se - jeg tar kanskje en tur og titter på den, og så kjøper jeg den om den er fin..

håper den er fin da så slipper du å lete mer... Jeg hadde sikkert irritert meg over kalesjen! [8|] Det viktigste er jo egentlig at den fungerer til det den skal (sier jeg som bara har tenkt på farge på vognen vår i mange dager)

G ringte søsteren sin i dag og spurte om de også skal på slektstreff.... og om de skal selge vogna si. De skal begge deler, så vi skal ta en titt på vogna deres i ettermiddag... kanskje vi får den til en enda billigere penge?! Vet ikke hva slags vogn det er, bare at den er 3 år gammel, men søsteren til G og mannen kjøper ikke noe annet enn det beste (de er ganske opptatt av design, merke, etc.), så kanskje vi kjøper den

da var det avgjort - vi kjøper vogna til svigerinna og svogeren min.... en fin Teutonia i beige og brunt.. den ser litt ut som en trehjuling, men så er det to hjul foran (de står bare veldig tett). Er visstnok veldig god, og svigerinna mi skulle levere den på service før vi får den, så da er alt smurt og oljet og justert. Greit å slippe å dra på "visning" i dag... [:D]

Skal legge inn bilde av den når vi får den, men det blir sikkert ikke ennå... jeg synes det er deilig bare å vite at jeg har vogn i boks jeg.. da var første "store" ting kjøpt!

Takk! [:D]

Tror det var et godt valg! Gratulerer med vogn! Klem

ORIGINAL: bæibi

Tror det var et godt valg! Gratulerer med vogn! Klem

Ja, på denne er ikke kalesjen skjev engang.. [;)]

Grattis med ny vogn[:D] 

(med "rett" kalesje og greier[8D][:D])

Gleder meg til å se bilder!

Back
Topp