funnet/tenkt på navn???

Jeg har helt navndilla om dagen, og spesielt etter at vi i går fant ut at vi skal ha gutt igjen! Begge storebrødrene har dobbelt navn, så vil jo gjerne ha det denne gangen også. Men så vanskelig da gitt...! Føler liksom vi har brukt opp kreativiteten litt på guttefronten... Er stadig inne på Wikipedia å sjekker betydning av forskjellige navn, vil gjerne at det skal ha en god betydning også :) SIMON er foreløpig favoritt ;) MIN favoritt da...

Jeg bare elsker navnet Ronja! Men stedatteren til onkeln min heter det så da er det uaktuelt.
Har tenkt litt på Hedda men ikke bestemt oss for det. Litt samme stavelse som vår første datter, Lotte.
Skal du ordinær ul neste torsdag så da får vi se om det fortsatt er ei jente eller om det er blitt en gutt:p Hun som undersøkte oss på tidlig ul kunne ikke garantere det, men det så sånn ut:)
Selv har jeg vært sikker på jente hele veien

Har ikke skrevet liste ennå, men fra forrige svangerskap hadde vi en laaaang jenteliste og kun noen få på guttelisten...så vi begynner nok ikke å tenke på navn før etter vi har vært på UL. Da skal vi prøve å finne noen alternativer til det kjønnet som det viser seg å være, og samtidig ha et på lur til det motsatte kjønnet i tilfelle UL viser feil ;)

Vi har kommet frem til Ida og Eirik. Blir spennende å se hvem det er, selv om samboer vet  det allerede he he

Her blir det Rebecca om det blir jente og Mikael om det blir gutt :-) Veldig fornøyd med valgene våre :-P

Back
Topp