Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
om det blir jente skal ho mest sannsynlig hete Sofie (oppkaldt etter oldemoren som heter Anny Sofie)~knocked up~ skrev:
(for dei som vet hvem me er så hysj) :)
gutt klarer me ikkje bestemme oss for me blir ikkje enige der..
fra før har me
Vanessa og
Adrian
Med mindre vi skulle endre mening (tviler paa det) saa blir det enten Ariel eller Liam.Mazter skrev:
Ariel var det navnet vi fant da jeg var gravid sommeren 2008, men den babyen mistet vi, og vesla kom for kort tid etter til at det foltes riktig. Men naa er det altsaa aktuelt igjen :) Liam var et av mange forslag jeg kom med til sambo, og endelig ett han ogsaa likte! Om alt gaar som planlagt finner vi ut hvilken det blir paa mandag :D
Mazter skrev:
Jeg skal på første ultralyd på fredag, så vet ikke enda om det blir en liten prinsesse eller en prins.Siljon skrev:
MEN navnene har vi (les jeg) tenkt litt på. Har veldig lyst til å kalle prinsessen min, om det er det det blir, for Sina Sofie.
Om det blir en liten prins er Thord og Vinjar sterke kandidater.
Det skal nevnes at jeg er motstander mot navn som høres ut som om de er tatt ut av en amerikansk serie *Om jeg tråkker noen på tærne her sier jeg unnskyld på forhånd* ^^,
Det med navn er så individuelt at jeg tror ikke noen blir lei seg når du sier du ikke liker amerikanske navn ;) Jeg synes ikke noe om typisk norske navn så med det sagt tråkker jeg sikkert mange på tærne! Hehe. Men nå er vi også en internasjonal familie da, med halve slekta i Nederland samt venner over hele verden. Så for oss er det uaktuelt å ikke ha et navn som kan uttales på stort sett alle språk uten problemer. Samtidig skal det ikke være for vanlig i de to landene vi er fra da jeg synes det er kjipt når det er flere i klassen med samme navn. Så smaken er som baken sier de vel? ;) Vi har forskjellige grunner til å velge som vi gjør alle sammen, og hva andre mener om saken får vi håpe ingen bryr seg noe om! :)
ja falt litt for da..~knocked up~ skrev:
har dåke funne navn?