Funnet roen.....

Gullklump

Forelsket i forumet

nå har jeg 5 uker igjen, max 6 uker....

Har vært lei de siste ukene, og veldig klar for å få kroppen min igjen...

Men her i går fant jeg roen, så nå skal jeg nyte de siste 5-6 ukene, mannen min leverer i barnehagen, så jeg kan sove lenge....

Symaskinen er funnet frem, og bryllups albumet skal lages, skal rett og slett kose meg med sånne ting, og nyte det... 

Så kan mini bare ligge inni der og "godgjør"seg....

Har du funnet "roen"?

så heldig du er med å få sove lenge og slappe av. funnet noe fint du skal sy.? 

jeg har ikke funnet roen ennå. men skal jo flytte til helgen så finner nok roen når alt er i huset og begynt å pakke ut. har fått hentet alle gratisbokser og alt er i huset. uten om stokke tripptrappstolen med nyfødt sette. ellers er alt på plass. endelig. så blir deilig når han kommer. 

skal å sy vugge til han, før han kommer. 

Spennende med nytt hus, vi kjøpte nytt i jan, så vi har mange prosjekter på gang her i huset.. Oppussingsprosjekt.. ;)

Nå skal jeg sy onepice til storebror, men skal lage en til "lillebror" også tenkte jeg... Så de blir i samme stil ;) Er jo fort gjort og sy barneklær, når en bare får sett seg ned ;) 

Hvordan skal du sy vugge? 

her er den jeg tenkte å sy..

takk. jeg klarer å sy sånne ting. og bilstolpose men klær klarer jeg ikke å sy ennå.. har bare syd fire ting til nå. vognpose, veske, bilstolpose og nå begynt på den vuggen. 

Jo det tror jeg du klarer hvis du vil

De har masse lette mønster på barneklær på stoff og stil :)

Jeg har en dansk bok som er 70 talls inspirert, som heter barnetøy du selv kan sy, 

enkle små prosjekter ;) 

Jeg har ikke prøvd meg på så mange andre ting en klær, et vognteppe bare.... Men skal få til det jeg vil, og jeg så må prøve noen ganger :)

har et par bøker på klær jeg å, men det blir ikke pent når jeg syr det. men blir å øve litt nå når jeg flytter til et større hus hvor jeg slipper å ha symaskinen på kjøkkenbordet. 

har du noen bilder av klærene du har sydd?

man får jo alltid til det en vil om en står på. 

Har ikke på denne pcen.... Men kan sende deg bilde når jeg er ferdig med onepicen :) 

Det er ikke noe fantastiske greier jeg lager, men det er mykt og behagelig og ha på :) 

Jeg har fått meg eget hobbyrom i dette huset, så nå kan jeg bruke det uten og rydde opp for hver gang, litt lettere og holde på med et prosjekt når en bare kan gå å fortsette å alt fortsatt ligger fremme ;) 

Men jeg får gå ned å sy litt, du får ha en flott dag ;)

Oi, den vugga var kjempesøt!! Så gøy at du klarer å lage sånt.

Jeg føler meg selv litt mer "ned-roa" etter at jeg var hos legen i går. Blodtrykket har gått ned, urin var fin og alt var bare bra. Følte på en måte at jeg kunne slå meg til ro med at jeg kommer til å få en normal fødsel. Altså at jeg går til ca termin og er frisk og fin (bortsett fra vanlige plager som kommer og går). 

Fikk litt mer ro til å nyte det siste av graviditeten :) Nå koser jeg meg med siste pakking av fødebag, vasking av babytøy, rydding i huset og skal snart klargjøre vogn/bilstol. Koselige ting :)

Høres herlig ut. Selv tror jeg ikke jeg finner den berømte roen før jeg går ut i permisjon - men det er kun 1,5 uker til! Går fort! Da ser jeg for meg sene frokoster, soving akkurat når det passer meg, mange korte turer med hunden, litt baking, håndarbeid og ellers pusling hjemme. Ah, hvis bare 50% går i oppfyllelse blir det helt herlig! :)

Høres herlig ut. Selv tror jeg ikke jeg finner den berømte roen før jeg går ut i permisjon - men det er kun 1,5 uker til! Går fort! Da ser jeg for meg sene frokoster, soving akkurat når det passer meg, mange korte turer med hunden, litt baking, håndarbeid og ellers pusling hjemme. Ah, hvis bare 50% går i oppfyllelse blir det helt herlig! :)

Jeg koser meg med storebror i bhg og mulighet for å gjøre ærend.
Håper ikke han kommer tidlig! Termindato passer meg best:)
Da er nemlig besteforeldre fra Irland her for å passe storebror!

nope jeg har ikke funnt roen.. har en vanvittig indre uro, jeg er arbeidsnarkoman og skulle mer enn gjerne vært på jobb (er sykm nå) kroppen virker ikke så får ikke gjort noe særlig her heller...
hvis dere har en oppskrift på hvordan jeg finner min indre ro så hyl ut ;)

Back
Topp