Babyx7 Forumet er livet 17 Sep 2005 #1 Nå har vi endelig blitt enige om navn til gutten vår, og valget falt på Adrian. Var vel egentlig på tide at vi bestemte oss...[:)]
Nå har vi endelig blitt enige om navn til gutten vår, og valget falt på Adrian. Var vel egentlig på tide at vi bestemte oss...[:)]
FjerneErna Forumet er livet 17 Sep 2005 #3 Det var ett kjempefint navn [:D] Og,ja; det var vel kanskje på tide [;)]
M Mialine Forelsket i forumet 17 Sep 2005 #6 Adrian er et veldig fint navn. Er ikke så lett å finne på navn heller, skal jo være enig om navnet også, men bedre sent enn aldri[:D]
Adrian er et veldig fint navn. Er ikke så lett å finne på navn heller, skal jo være enig om navnet også, men bedre sent enn aldri[:D]
B Beta22 Andre møte med forumet 4 Okt 2005 #8 Ja jeg synes virkelig Adrian er et nyyyydelig navn[:D] thjihi
~Cissi~ Forumet er livet 4 Okt 2005 #9 Må vell si meg litt enig at Adrian er et nydelig navn...hihi[:D]
sstine Elsker forumet 5 Okt 2005 #10 adrian er kjepme fint,vil gjerne ha det men min kusines sønn heter det. det er et supert navn