Funnet frem babytøyet :)

Nanna

Betatt av forumet
I dag klarte jeg ikke å holde meg lengre. Gikk opp på loftet og fant frem posen m babytøy og tingene vi ikke har gitt bort etter gutta.
Hva er vel ikke mer nydelig enn bodyer i str. 50?!? ImageUploadedByBV Forum1368447828.074832.jpg

Esken med babyklær ligger klar på vaskerommet og jeg har veldig lyst til å ordne det Nå! Men jeg får vente litt Til... :P

Esken med babyklær ligger klar på vaskerommet og jeg har veldig lyst til å ordne det Nå! Men jeg får vente litt Til... :P

åååh :) så søtt :) har åsså lyst å hente ned fra loftet! Men vente nok litt til...

Så søtt :-)

Så søtt :) vet dere hva jeg gjorde med alle bebiklea til minstegullet da? Jeg solgte det når han var 4 mnd:( skulle ikke ha flere og hadde ikke plass til å lagre vekk:( angrer idag ja!! Har spart på alle bebiklea til snuppa, men det kan jeg jo ikke bruke nå når vi venter en gutt :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så herlig! Det er jo så koselig med alle disse bittesmå klærne! :D har begynt å kjøpe inn litt jeg også, og må stadig gå å titte litt på de nusselige små plaggene ;)

Her ligger det alt masse nyvasket og bretta pent i komoden <3 alt etter Emilie som var/er nøytralt + det vi alt har arvet <3

så koselig å ta i babytøyet igjen <3 gleder meg til å kle den lille klompen:p

Back
Topp