Funnet frem babytøy

lykkeliten86

Betatt av forumet
I dag gikk mannen opp på loftet å hentet ned babytøyet fra storebror :D

Nå har jeg litt å gå igjennom ca 6 esker!♡

Så koselig :). Jeg skal ta det i løpet av sommeren /høsten jeg :). Babyklærene til kommende storesøster er på loftet til svigers :)

Last edited:
Skikkelig koselig å gjennom det :)
Prøver å få det meste på plass nå før magen blir for stor og tung. Sliter så med bekkenet

Ååh, så koselig[emoji173] det skal jeg gjøre også etter oul og ferie når det er mer sikkert at det er en gutt i magen [emoji4]

Herlig :Heartred jeg drøyer til oul for å se kjønn, så får sortert etter om det er jente eller gutt :) gleder meg allerede!

Har gitt bort alt! Minste blir 5 innen denne er født.. har bare tatt vare på voksiposen og to vogner og et par andre ting jeg har vært svært fornøyd med. Men stresser minimalt, er så mye som kan fikses når denne er født! Hatt tilbrakt et par timer etterlengtet alenetid på senteret dagen etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Med begge to. Handle amme-bher, en kaffe på cafeen, sikle på litt klær for å øke motivasjonen for å jobbe ned kiloene, handle de babyklærne som mangler mens pappaen nyter et par timer helt alene med den nye verdensborgeren. Og kjenne på de voldsomme hormonene som flagrer rundt i kroppen [emoji4]

Vi skal flytte, så venter litt med mye utstyr og klær. Men har noen herlige svigerinner som har noe i nærleiken av 15 poser baby- og barnetøy de vil gi bort, så gleder meg til å se gjennom og sortere alt[emoji4][emoji173]

Jeg har så mye nøytralt babyklær siden vi ikke var helt sikre på om førstemann var gutt eller jente :p men skal kjøpe inn litt nytt også :D

Har alt av det viktigste så det er veldig deilig <3

Er så heldig å kunne få masse av venner og bekjente. Men fortsatt usikkert om vi vil vite kjønn.

Har ikke kjøpt noe og har ingenting fra før. Men sikler i nettbutikkene daglig [emoji6]
Kommer til å kjøpe litt etter OUL [emoji92]

Hvilke nettbutikker ser du i?[emoji16]

De vanlige HM, KappAhl, Cubus, Ellos, Zalando osv, også ha jeg googlet ulltøy til baby og kommet i noen nettbutikker som guttelus, babyshop, polarnopyret, nøstebarn, janusull osv... og litt Finn.no
Jeg er ikke så kjent med babyklær og utstyr så bare googler meg frem egentlig [emoji5] Har ikke kjøpt noe enda, så vet ikke hva som er bra.

Har spart på favoritt klærne til guttungen, men har ikke plass til å ta dem fram enda. Angrer litt på at jeg ikke sparte på alt av utstyr, vi ville egentlig ikke ha flere barn.

Har spart på alt fra storebror, så må hente ned etter vi har vært på oul. Hvis det blir gutt trenger vi vel egentlih ikke noe, og blir det jente kan en del brukes. Og så har jeg blitt lovt masse rosa fra ei venninne hvis det blir jente;)

Back
Topp