Funnet den PERFEKTE SØSKENVOGN!

Den vogna er GENIAL....og utseende blir venner man seg til...jeg liker alt bortsett fra sportsdelen...fin når barnet sitter, men helt håpløs når barnet ligger...knekk i beina og utrolig lite lun kalesj!...dumt....hvis ikke hadde jeg nok kjøpt den kjapt! :)..
 
Synes de lager veldig fiiine vogner, og husker jeg siklet VELDIG på å kjøpe vognen (ikke søskenutgaven da) da lillegutt kom til verden.
MEN - det er et lite MEN der for min del. Vet mange fort bytter ut vognene fordi de fort blir små.

Personlig ville jeg gått for OTH eller TFK :) Det er vogner man kan vokse i.

..meeeen, smaken er som baken :)
 
*Sniker*

Dere som vurderer City Select: Den trenger ikke bli så veldig dyr, vi fikk kjøpt den til 7700 kroner i butikk her i Norge. Da var begge setene og babybag inkludert.
 


lillechille skrev:


Flangre skrev:
Jeg satt å så på den da jeg vurderte søskenvogn tidlig i svangerskapet. Men nå som det viste seg at jeg venter tvillinger, så er jeg ikke overbevist. Vet veldig mange har ventet lenge på at den skulle komme i salg, men har ikke hørt noen erfaringer så langt. Blir spennende å se om den lever opp til forventningene :)



Ja, det blir spennende..Så på ei dansk side at den var kåret til best i test i desember..Var ikke inne på selve testen da den kostet 50 kr...;(
 Har du funnet vogn da, Flangre? Trenger jo ikke den til tvillinger, det var jo liksom det at den var så grei å gjøre om til enkel vogn jeg falt for da...

Ja, det er det som så så greit ut med den. At det var mulig å bruke den som singelvogn også! Men når det behov falt bort hos oss, så gikk jeg bort fra den. Vi står mellom TFK og MB, skulle gjerne hatt en mellomting med det beste fra begge ;o)
 


lillechille skrev:
Hmm, min fyller jo å to rett rundt termin, dvs august..Men har liksom alltid tenkt at vi måtte ha søskenvogn..Så du tror det holder med sånn brett, Lisse?


Ja, jeg bruker først 400kr for et brett, og dersom det ikke funker så får jeg kjøpe søskenvogn. Jeg har liksom tenkt på hvor mye jeg kommer til å bruke vogna når jeg skal ha med begge to, og det er ikke mye. Når en er på shoppingturer ol, så vil jo uansett storemann gå! Har ei søskentrille jeg kan bruke fra småen er 6 mnd.

Har ei venninne som har to år mellom, funka supert med søskenbrett!

 


Lanikai skrev:
Har sett på denne jeg også, men den blir veldig dyr.. Før likte jeg ikke bugaboo vognene i det hele tatt, men nå synes jeg de er fine! Bare synd med den prisen da : ) Har også sett på babyjogger city select, men den er vel i samme prisklasse den også. Vi kommer vel til å vente med tvillingvogn for å se om vi virkelig trenger det, i første omgang tror jeg det blir søskenbrett og kanskje søskensete til emmaljungaen vi har.
Vi har planer om å dra sørover til sommeren og da har vi vel bare plass til ei vanlig vogn likevel!

 Hvilken emmaljunga var det du hadde? Har jo ikke vurdert søskensete engang..Kansje verdt å sjekke ut:) Men de søskenvognene er ikke så mye større en ei vanlig vogn altså...Ser ut som de fleste vogner selges uten bagen, og da blir de ca like dyr ja:)

 


lillehjertenr2 skrev:
Den vogna er GENIAL....og utseende blir venner man seg til...jeg liker alt bortsett fra sportsdelen...fin når barnet sitter, men helt håpløs når barnet ligger...knekk i beina og utrolig lite lun kalesj!...dumt....hvis ikke hadde jeg nok kjøpt den kjapt! :)..


hmm, det hørtes jo ikke bra ut:( Må prøve den ja..Men vist jeg kjøper en så dyr vogn, MÅ jo begge to kunne bruke den like godt..Liam sover jo bare ute i vogn han...
 


Livets små under skrev:
Synes de lager veldig fiiine vogner, og husker jeg siklet VELDIG på å kjøpe vognen (ikke søskenutgaven da) da lillegutt kom til verden.
MEN - det er et lite MEN der for min del. Vet mange fort bytter ut vognene fordi de fort blir små.

Personlig ville jeg gått for OTH eller TFK :) Det er vogner man kan vokse i.

..meeeen, smaken er som baken :)

uff, blir jo mer og mer usikker på denne vogna..Vil jo heller ikke ha ei vogn som de vokser ut av etter 3 mnd liksom...

 


Flangre skrev:


lillechille skrev:


Flangre skrev:
Jeg satt å så på den da jeg vurderte søskenvogn tidlig i svangerskapet. Men nå som det viste seg at jeg venter tvillinger, så er jeg ikke overbevist. Vet veldig mange har ventet lenge på at den skulle komme i salg, men har ikke hørt noen erfaringer så langt. Blir spennende å se om den lever opp til forventningene :)



Ja, det blir spennende..Så på ei dansk side at den var kåret til best i test i desember..Var ikke inne på selve testen da den kostet 50 kr...;(
 Har du funnet vogn da, Flangre? Trenger jo ikke den til tvillinger, det var jo liksom det at den var så grei å gjøre om til enkel vogn jeg falt for da...

Ja, det er det som så så greit ut med den. At det var mulig å bruke den som singelvogn også! Men når det behov falt bort hos oss, så gikk jeg bort fra den. Vi står mellom TFK og MB, skulle gjerne hatt en mellomting med det beste fra begge ;o)


Skjønner:) Synd det ikke er noen "egenkomponering" her..sett på tfk selv, virker jo veldig bra da:)
 


Lisse__ skrev:


lillechille skrev:
Hmm, min fyller jo å to rett rundt termin, dvs august..Men har liksom alltid tenkt at vi måtte ha søskenvogn..Så du tror det holder med sånn brett, Lisse?


Ja, jeg bruker først 400kr for et brett, og dersom det ikke funker så får jeg kjøpe søskenvogn. Jeg har liksom tenkt på hvor mye jeg kommer til å bruke vogna når jeg skal ha med begge to, og det er ikke mye. Når en er på shoppingturer ol, så vil jo uansett storemann gå! Har ei søskentrille jeg kan bruke fra småen er 6 mnd.

Har ei venninne som har to år mellom, funka supert med søskenbrett!



Høres smart ut egentlig:) jeg er nok ikke helt der, jeg da...Tror nok den blir brukt her ivertfall, men alle har jo forskjellige behov og meninger..
 
Smaken er forskjellig, men det viktigste er vel å tenke på hvilke behov man har. For det er i allefall forskjellig og har alt å si for hvilken vogn man kan velge seg! Noen bor i by og går på asfalt året rundt, mens andre trenger ei vogn som takler litt mer ulent terreng!Hadde jeg bodd i by, ( bor i Tr.heim) men ikke i sentrum, så hadde jeg valgt emmaljunga nitro city! Flott design, vendbar, lett og god plass, svingbare hjul..men de hjulene er jo helt håpløse :P
Storebror her kommer til å være nesten 2.5 år når nurket kommer, og vi kommer nok til å se ann behovet for søskenvogn. Han kommer jo til å være i bhg på dagtid, vi har kort vei til bgh, butikk, buss etc og han er en ivrig "gåer" :)
Vi kommer nok til å velge Eesywalker Qtro....liker ikke at den ikke kan vendes, men den har alt annet...og det er tross alt bare et halvt år/år etter at vi har bytta til sportsdel hvor behovet for å ha h*n vendt mot meg..når ungen blir stor nok vil han nok se på verden! ;)
 


lillechille skrev:


·Frosken· nr to i mage skrev:
Smaken er som baken :p  Sorry altså, men jeg syns den var råstygg!



Hvilke vogner liker du da? Bare greit at ikke alle liker de samme tingene uansett..:)



Syns vel igrunn ikke at noen vogner er særlig fine, har Emmaljunga City Cross nå, men er ikke særlig imponert. Får veldig veldig billig søskenvogn etter en venninne, tror det er en Carena, den er helt ok hvertfall. Hadde nok droppet søskenvogn om jeg ikke fikk den så billig, har 5min å gå til bhg, og førstemann her har aldri likt å sitte i vogn, så har ikke blitt mye trilling her. Blir 23 mnd mellom.  Er en vogn jeg syns er fin, men husker ikke navnet. Mn den har tre hjul, og det vil jeg ikke ha :p

 


·Frosken· nr to i mage skrev:


lillechille skrev:


·Frosken· nr to i mage skrev:
Smaken er som baken :p  Sorry altså, men jeg syns den var råstygg!



Hvilke vogner liker du da? Bare greit at ikke alle liker de samme tingene uansett..:)



Syns vel igrunn ikke at noen vogner er særlig fine, har Emmaljunga City Cross nå, men er ikke særlig imponert. Får veldig veldig billig søskenvogn etter en venninne, tror det er en Carena, den er helt ok hvertfall. Hadde nok droppet søskenvogn om jeg ikke fikk den så billig, har 5min å gå til bhg, og førstemann her har aldri likt å sitte i vogn, så har ikke blitt mye trilling her. Blir 23 mnd mellom.  Er en vogn jeg syns er fin, men husker ikke navnet. Mn den har tre hjul, og det vil jeg ikke ha :p



hmm, skjønner...Uff, synes det er vnskelig med vogn uansett altså...
 
Back
Topp