Funnet den PERFEKTE SØSKENVOGN!

lillechille

Forelsket i forumet



Hurra!!
 Satt igår å surfet på nettet etter vogner og kom over denne:
http://www.bugaboo.com/learn/bugaboo-donkey#excite

Jeg elsker <3 Den SKALjeg ha..Noen som vet om den er i salg i Norge enda, klarer ikke å finne den. Skulle gjerne limt inn bilde, men kan ikke... Men hvis du er på utkikk etter søskenvogn LOVER jeg at den er verdt titten:) Sukk....
 
Ønsker meg den jeg og, men den er alt for dyr for oss,(tror den begynner på10 000) ihvertfall ny, og den er såpass ny at den nesten ikke finnes å få kjøpt brukt... :(

Du får kjøpt den på utvalgte babyshopbutikker, du finner hvilke her.
http://www.babyshop.no/bugaboo-donkey

Den er virkelig nydelig altså!

 
Den virker knall den vogna ja! Har ei venninne som skal ha tvillinger som har bestilt den. Selv satser jeg på at det holder med søskenbrett, poden fyller 2 år rundt termin. Er ikke gira på å kjøpe ny vogn...
 
Jeg ville ha den før, men så syns jeg den kurven på siden ser så teit ut! Så tror jeg går for TFK
 
Smaken er som baken :p  Sorry altså, men jeg syns den var råstygg!
 
Hmm, min fyller jo å to rett rundt termin, dvs august..Men har liksom alltid tenkt at vi måtte ha søskenvogn..Så du tror det holder med sånn brett, Lisse?

Og til deg snorkmaiden..Jeg er veldig enig at den er dyr ja, Og egentlig for dyr for oss og iom at jeg ikke har noe særlig inntekt som student uten studielån... Men samboer begynner i nordsjøen så vi får se...Jeg kan jo drømme ivertfall, sukk... I verste fall bruke av engangsstønad..Men uansett, Tusen takk for link!
 
Vi får 27 mnd og jeg skal ha! Det er 30 min å gå til barnehagen og jeg gidder ikke være avhengig av bil hver dag! Jeg gikk masse masse masse sist permisjon og har lyst til det denne gangen også! :)
 


tjukka_igjen skrev:
Jeg ville ha den før, men så syns jeg den kurven på siden ser så teit ut! Så tror jeg går for TFK


Skal sjekke TFK sin.. Kurven kan jeg bli vant til , tror jeg..Praktisk, og jeg elsker at den kan bli til en enkel vogn:)

 


·Frosken· nr to i mage skrev:
Smaken er som baken :p  Sorry altså, men jeg syns den var råstygg!



Hvilke vogner liker du da? Bare greit at ikke alle liker de samme tingene uansett..:)
 
Jeg satt å så på den da jeg vurderte søskenvogn tidlig i svangerskapet. Men nå som det viste seg at jeg venter tvillinger, så er jeg ikke overbevist. Vet veldig mange har ventet lenge på at den skulle komme i salg, men har ikke hørt noen erfaringer så langt. Blir spennende å se om den lever opp til forventningene :)
 


Flangre skrev:
Jeg satt å så på den da jeg vurderte søskenvogn tidlig i svangerskapet. Men nå som det viste seg at jeg venter tvillinger, så er jeg ikke overbevist. Vet veldig mange har ventet lenge på at den skulle komme i salg, men har ikke hørt noen erfaringer så langt. Blir spennende å se om den lever opp til forventningene :)



Ja, det blir spennende..Så på ei dansk side at den var kåret til best i test i desember..Var ikke inne på selve testen da den kostet 50 kr...;(
 Har du funnet vogn da, Flangre? Trenger jo ikke den til tvillinger, det var jo liksom det at den var så grei å gjøre om til enkel vogn jeg falt for da...
 
Den er så dyr :( Men utrolig smart!!

Hadde bestemt meg for babyjogger city select jeg, men vi har nok ikke råd til vogn, så jeg får pønske ut noe lurt.

 
Jeg synes faktisk heller ikke den var så pen. Virker litt ustø synes jeg, og usikker på hvordan hjulene vil takle dyp snø om vinteren... Er ikke så kjempeglad i emmaljungavogna heller, den er tung, men den er stødig iallefall. Og bra er det siden vi har hund som også er med ut. Og så har vi en simo trille til sommerbruk (ikke gode hjul til vinterbruk). Bruker ikke mer penger på vogner nå, kjøper søskenbrett til emmaljungaen siden lillegutt er 3 når han blir storebror.
 
Har sett på denne jeg også, men den blir veldig dyr.. Før likte jeg ikke bugaboo vognene i det hele tatt, men nå synes jeg de er fine! Bare synd med den prisen da : ) Har også sett på babyjogger city select, men den er vel i samme prisklasse den også. Vi kommer vel til å vente med tvillingvogn for å se om vi virkelig trenger det, i første omgang tror jeg det blir søskenbrett og kanskje søskensete til emmaljungaen vi har.
Vi har planer om å dra sørover til sommeren og da har vi vel bare plass til ei vanlig vogn likevel!
 
Vi ender nok opp med tfk twinner twist, brukt, eller kjøpt fra tyskland. Må ha med lufthjul om det skal gå ann å trille på grusen her i bygda, men det hadde vært så kjekt og hatt ei søskenvogn som blir enkelt vogn, for å slippe å dra med seg hele ruklet selv om man bare har med en unge :)
 
hvis det blir tfk på oss skal jeg bestille den fra tyskland. er ikke toll på barnevogner.
 


tjukka_igjen skrev:
hvis det blir tfk på oss skal jeg bestille den fra tyskland. er ikke toll på barnevogner.


Mener man må ut med toll på vogner også.. Er vel bare bøker som er tollfrie, står det på tollvesenet sine sider iallefall..
 
nei man trekker fra tysk mva og legger til norsk men ingen toll
 


tjukka_igjen skrev:
nei man trekker fra tysk mva og legger til norsk men ingen toll


ahh.. da skjønner jeg : )
 
Denne skulle egentlig vi og ha, helt super!! men har bestemt oss for å prøve å klare oss uten søskenvogn. Den har kommet til norge, kom for et par mnd siden, jeg har sett på den på babyshop, men tror alle som fører bugaboo har den:)
 
Back
Topp