Funn på eeg!

Dreams

Forumet er livet
Da har vi vært å tatt søvneeg på Martine.
Fikk tlf i dag om at det var funn, det er epiliptisk aktivitet i hjernen. Trengte jo ikke bety at henne hadde epilipsi heller for er vist endel barn som kan ha det som vokser og utvikler seg.

Så ble vel ikke så mye klokere egentlig, men da har hun enten epilepsi eller migrene..

hehe[:)]
Takk!!

Henne har hatt endel anfall nå i ca 2 år. Har gått veldig opp og ned, hun blir slapp og sliten, sjangler og kaster opp (ikke alle gangene henne gjør alt) Men kommer sånn helt plutselig, nå sist sov henne i noen timer og da hun vokna var det borte igjen.

Så blir forvirra, det kan være migrene eller epilepsi.

Godt hun blir skikkelig undersøkt , men det virker ikke godt å gå slik å bli så urolig sikkert ... Får håpe det bare er noe "småtteri" som hun kan vokse av seg ! Gratulerer igjen med graviditeten ! Du er tøff du :-)

Hei! Håper hun kan vokse det av seg, får bare krysse fingrene for at det ikke plager henne i noe større grad. Er dem reist til syden nå eller? Hvordan er formen din forresten?

Håper at det ikke er noe alvorlig og at det er noe hun vokser av seg!
Grattis med enda en bolle-i-ovnen! [8D]

Takk takk alle sammen!!

Denne var jo ikke like planlagt som de 2 andre, men en vet jo hva som skal til for å bli gravid[:D] Noe ikke mannen helt tenkte på tror jeg..hehe, men nå gleder han seg til å få en til selv om det blir nok veldig tøft.

Smiley: Ja, de dro i går (mandag) så nå er jeg alene 1 uke[:)]

Men dagene går så fort så rekker nesten ikke å gjøre noe føler jeg[:)] Men jeg gjør nok det, har fått unna litt julegaver i dag og vaska ned badet.
I morgen blir det gløggkveld med venninner så må ta i et tak før de kommer også... Uff, så rotete det blir innimellom[:D]

Back
Topp