Funker mot kvalme!!

Lovlybaby

Forelsket i forumet
Nå har jeg fått meg både ingefær tyggetabletter og akupugtur armbånd :D Jeg begynnte i dag og jeg må si at jeg har ikke vert kvalm etter jeg fikk armbånda på plass! Genialt! Det blir spennende å se i mårå om jeg er kvam da. De fås kjøpt på apoteket og er virkelig til å anbefale! Nå har jeg nettopp spist to deilige skiver uten problem :D Jeg  har til og med spist to stykker kake :D livet er herlig folkens! Tenk vi skal foreldre!!!!

Håper dere får et "smertefritt" svangerskap :)

Så bra det fungerer på deg, ingenting er bedre enn det :D Nyt at du er kvalmfri :)

Så flott at du slipper kvalmen!! Viktig at vi får i oss nok mat nå, og ikke bare går rundt og er dårlig :) Mener jeg brukte slike seabands (?) forrgie svangerskap, men de hjalp dessverre ikke meg så godt :-( Jeg tygger på tørre kjeks, men syntes ærligtalt ikke det hjelper stort heller :(

Men du, bare vær litt obs på de ingefær tablettene. Man skal ikke bruke for mye ingefær under graviditeten, men tror ikke bruk innimellom gjør noen skade :-)

Åhh, da skal jeg innom å høre om ett sånn armbånd.. For fy som jeg sliter med kvalmen BLÆÆ

Sistgang fikk jeg afipran av legen.. Det er visst andre ting som også fungerer! Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå i morgen tidlig når kvalmen er verst.

Jepp, de ingefær tyggetablettene funker som bare det. Etter at jeg har begynt å bruke de så har jeg faktisk vært veldig fin prøvde først armbåndet men det virket ikke på meg. Tror det er vanskelig å finne det spesielle punktet.. Nei, ikke vet jeg. Men kansje de to tingene samtidig gjør susen

I dag måres var jeg overraskende fin i formen! Det domme var at gulljenta våkna GRY tidlig - altså 5 ! og jeg leverte henne i bhg og kjøte til jobb uten å spise. Da ble jeg dårlig. Men jeg klarte å spise og det gikk bra etterpå. Andre dager har jeg vert kvalm hele dagen!
Jeg går også lenger mellom måltidene. MÅ ikke spise hele tiden.. :)

Det kan kanskje vere vanskelig å finne pungtet ja..

Back
Topp