Funker det med tights i...

ORIGINAL: Dollface

ja

supert!:) håper ingen ser rart på meg

det går veldig bra!

Jeg hadde ikke tenkt noe over det, om noen gikk med feks sort tights i begravelse [:)]

Når du sier "topp" så ser jeg for meg noe som kryper langt oppover lårene og jeg får lyst til å rope "don't do iiiiiiiiit".

Hvis "toppen" er mer som en kort kjole å regne (type, litt over kneet), og tightsen ikke ser ut som noe du har kjøpt på HM til 30 kroner og vasket det 30 ganger, så er det sikkert greit, hvis du absolutt ikke har noe annet å ha på deg.

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Når du sier "topp" så ser jeg for meg noe som kryper langt oppover lårene og jeg får lyst til å rope "don't do iiiiiiiiit".

Hvis "toppen" er mer som en kort kjole å regne (type, litt over kneet), og tightsen ikke ser ut som noe du har kjøpt på HM til 30 kroner og vasket det 30 ganger, så er det sikkert greit, hvis du absolutt ikke har noe annet å ha på deg.

Så lenge trusa ikke skimter gjennom... [:)]

You said it, bolla.

Syns det kommer an på lengden på toppen.

Syns vel tights ikke er helt begravelsesantrekk, men har man ikke noe annet så er det jo bare å gå med det.

ja, jeg hadde det i pappa sin begravelse....

edit: jeg hadde en løs topp over, som gikk nedom rompa...[:)]

Jeg hadde på med tights, tunika og sort cardigan i begravelsen til bestefaren min.. Ingen som sa noe på det..

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Enig i denne.

sign. ville valgt en tight med litt hold i i så fall, helst en sånn som ser ut som en sort bukse, altså ikke sånt tynt tights-bomullsstoff!

Jeg hadde på meg det når jeg var i begravelse.. En litt "penere" tight.. av sånt glatt stoff.. også hadde jeg en topp som gikk over rumpa, og bergansjakke.. ( Det var jo kaldt ) .. Følte meg utilpass og følte toppen var for kort, men det var det eneste jeg hadde..

Jeg syns at i begravelse så har man knelang sort kjole på.. Men det er meg..
Tights blir for hverdags etter min smak.. Men det funker nok er vell ikke mange som tenker overdet så lenge man er litt anonym og ikke har rompa på heng..

Jeg har en strømpebukse under, pluss en tights som ikke er gjennomsiktig. Og selvsagt en lang "topp", og en lang dressjakke[:)]

ORIGINAL: Vugge

Tights er til trening..
Jeg syns ikke det er pent, og syns ikke det passer seg i en begravelse. Da kan man heller ha en pen strømpebukse under toppen, eller en bukse på.. [:)]

det finnes jo tights som ser helt ut som en vanlig bukse da, bortsett fra oppi livet:)

Back
Topp