Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface
ja
ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer
Når du sier "topp" så ser jeg for meg noe som kryper langt oppover lårene og jeg får lyst til å rope "don't do iiiiiiiiit".
Hvis "toppen" er mer som en kort kjole å regne (type, litt over kneet), og tightsen ikke ser ut som noe du har kjøpt på HM til 30 kroner og vasket det 30 ganger, så er det sikkert greit, hvis du absolutt ikke har noe annet å ha på deg.
Når du sier "topp" så ser jeg for meg noe som kryper langt oppover lårene og jeg får lyst til å rope "don't do iiiiiiiiit".
Hvis "toppen" er mer som en kort kjole å regne (type, litt over kneet), og tightsen ikke ser ut som noe du har kjøpt på HM til 30 kroner og vasket det 30 ganger, så er det sikkert greit, hvis du absolutt ikke har noe annet å ha på deg.
ORIGINAL: MathiasOgMamma
Enig i denne.
ORIGINAL: Vugge
Tights er til trening..
Jeg syns ikke det er pent, og syns ikke det passer seg i en begravelse. Da kan man heller ha en pen strømpebukse under toppen, eller en bukse på.. [:)]