Funker det denne gangen tro?? melis tenker og tenker...

Melis

Andre møte med forumet
Jeg har aldri vært inne her og skrevet før, men lest en del har jeg gjort. Vi sliter med å bli gravide. jeg har PCOS, mannen er heldigvis helt fin. Er på 3 kur med pergotime nå, bare at denne gang er det 150mg mot tidligere 100mg. 100 har ikke gitt EL, men jeg har faktisk et lite håp om at jeg har hatt det nå. Selvfølgelig gikk jeg tom for ELtester, så den dagen jeg tror EL var, hadde jeg ingen. 29 januar. Jeg har skrevet det ned, regnet ut eventuell termin og alt... skjønner ikke hvorfor jeg skal plage meg selv sånn! Iallefall, den dagen hadde jeg vondt i mage og rygg, og fant ingen god liggestilling da jeg la meg. Sleit med å få sove pga ryggen. Vi hadde sex på ettermiddagen, har hørt det er den beste tida... Selvfølgelig hadde vi kvelden før, og kvelden før, og kvelden før.. ja, dere kjenner vel til jakten på el. magen og ryggen var vond dagen etter også. Sitter hele dagen på jobb, men måtte stadig opp å røre på meg. Men jeg har jo lurt meg selv før. Nå går jeg og venter da.. Hvis jeg får positiv test denne gang, er jeg i dag 2 uker og 6 dager gravid. Jada.. Det er jeg sikkert. Etter 4 år med prøving, er jeg ikke særlig optimist. Men likevel er jeg det. En dag må jeg vel få rett? 30 år snart, det er på tide det skjer. Jeg vil ikke bli noen gammel mamma! Men skjer det ikke noe snart, er det akkurat det jeg kommer til å bli. trøsten får være at det i disse dager finnes ganske mange av dem allerede. yeah right... det ble jo myyye bedre av å tenke på det...
 
Du får ha lykke lykke til!
 
Håper det funker for deg denne gangen!
 
Du må ha lykke til! Skjønner at det må ta på å slite slik, men trøst deg med at det blir baby på dere til slutt!
 
Vil ønske deg masse lykke til. Blir nok en spire snart [:D]  [:D]
 
Skulle ønske jeg klarte å si ja!! Og virkelig tro på det. Men jeg har lært meg at sånn funker det ikke for meg. Men jo, jeg håper jeg får en spire i magen snart. Men sikkert, det er det nok ikke... Så opptimist er jeg:)
 
Ja da, det er helt sikkert det. HVIS man får det til... hehe, jeg er kjempepessimist til det motsatte er bevist...:)
 
 Håper virkelig dere får en spire snart! Ønsker deg masse lykke til!
 
Huff, ser på tråden og jeg ser jo helt enormt sytete ut.. Jeg er egentlig ikke det, det er bare at det samler seg opp, og her er det helt ufarlig å slippe det ut.. Takk til dere som gidder å lese det, og takk til dere som har skrevet til meg. Setter veldig pris på det:) Onsdag tenker jeg jeg skal ta blodprøve. Da får jeg dommen.. Enten har jeg hatt EL, ellers blir det sendt søknad til st.olav om prøverør... Jeg vil ikke ha prøverør... Jeg vil klare selv...:) Ha en fin dag alle sammen:)
 
ORIGINAL: Melis

Huff, ser på tråden og jeg ser jo helt enormt sytete ut.. Jeg er egentlig ikke det, det er bare at det samler seg opp, og her er det helt ufarlig å slippe det ut.. Takk til dere som gidder å lese det, og takk til dere som har skrevet til meg. Setter veldig pris på det:) Onsdag tenker jeg jeg skal ta blodprøve. Da får jeg dommen.. Enten har jeg hatt EL, ellers blir det sendt søknad til st.olav om prøverør... Jeg vil ikke ha prøverør... Jeg vil klare selv...:) Ha en fin dag alle sammen:)

 
Er lov å syte her! Vi er her for deg uansett! [:)] [:)]
 
Vil bare ønske deg lykke til med prøvingen og håper det klaffer snart[:D]
 
Da er blodprøven tatt. Bare å krysse fingre til jeg får høre resultatet... Spennende, nesten sikker på at jeg har hatt EL nå
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Å det blir spennende. Krysser fingrene for at du har hatt EL  Masse lykke til!!!
 
Ville bare ønske deg masse lykke til jeg også!! Håper virkelig det klaffer for deg nå, det fortjener du! (og alle oss andre også[;)])
 
Enda har jeg ikke fått svar på blodprøven... Tenkte jeg skulle prøve å teste på onsdag... hadde vært kult med en positiv test til mannen på valentines[;)]
 
Oi, så spennende å vente på svar på blodprøvene da...
Jeg krysser fingrene!
 
Fortsatt har jeg ikke fått noe svar på den prøven[:'(] TTT!!! Ikke har jeg fått mens heller... Noe som betyr at jeg er 17 DPO, ifall mine antagelser er riktige. Men jeg gidder ikke teste mer før jeg har fått bekrefta EL. For det første er det så utrolig kjipt å få negativ test, og for det andre er det dyrt! Så jeg får vel bare holde meg i skinnet... Det kan jo også være at jeg hadde smerter i forkant, at EL har vært etter at jeg tror. Men jag har jo selvfølgelig regna ut at jeg har termin ca 26 oktober dersom jeg er gravid....[8|]
 
Tusen takk Mango, det var koselig:) klem tilbake!! Jeg ble litt utolmodig og lei av å vente på bprøveres. i dag, så jeg tok en telefon selv. Gynekologen min har ferie... i en mnd til!! Da er det jo ikke rart han ikke ringer... Ja ja.. Tror jeg må teste likevel da... Greier ikke vente en mnd til! Leger burde ikke ha lov til å ta ferie i så lang tid... [;)]
 
Vil bare innom å ønske deg lykke til med prøvingen. Håper du slipper å vente så lenge til[;)]
 
Back
Topp