Leverihåpet
Gift med forumet
Når man har TR-smerter akkurat slik du får når du venter mens, men ingen blødninger å se.
Er det ett tegn på at egget fester seg?
Hvor mange slike smerter kan du få av samme slag?
Er det alltid slike smerter en får?
Ved slike smerter får en alltid POSETIVE graviditets tester?
Kan disse smertene være falske?
Jeg har to gullegg i magen min også har jeg hatt disse smertene som jeg skal ha mens. Disse smertene går i ryggen og undeliv. Venter hele tiden på at mens skal komme. Sjekker hele tiden...
Siden jeg fikk den ene natt til rugedag 9 og den andre på rugedag 10 samt ruge dag 11, kan det være festesmerte for gullegg nr 2?
Eller... er jeg helt på jorde siden jeg ønsker dette såå innmarri???
Blir gal av denne rugetiden... INGEN MENS HAR VIST SEG ENDA. Om en halvtime er det en ny dag og rugedag 11..

------------------------------------------------------------------
Tirsdag 2.feb
Jeg har stikkninger helt helt nedentil hvis dere forstår uten å gi videre i detaljer.
Veldig hovne bryster men de er ikke så ømme lengre...
Tenk hvis det er denne forbaska gelen som forårsaker dette...???
Er det ett tegn på at egget fester seg?
Hvor mange slike smerter kan du få av samme slag?
Er det alltid slike smerter en får?
Ved slike smerter får en alltid POSETIVE graviditets tester?
Kan disse smertene være falske?
Jeg har to gullegg i magen min også har jeg hatt disse smertene som jeg skal ha mens. Disse smertene går i ryggen og undeliv. Venter hele tiden på at mens skal komme. Sjekker hele tiden...
Siden jeg fikk den ene natt til rugedag 9 og den andre på rugedag 10 samt ruge dag 11, kan det være festesmerte for gullegg nr 2?
Eller... er jeg helt på jorde siden jeg ønsker dette såå innmarri???
Blir gal av denne rugetiden... INGEN MENS HAR VIST SEG ENDA. Om en halvtime er det en ny dag og rugedag 11..

------------------------------------------------------------------
Tirsdag 2.feb
Jeg har stikkninger helt helt nedentil hvis dere forstår uten å gi videre i detaljer.
Veldig hovne bryster men de er ikke så ømme lengre...
Tenk hvis det er denne forbaska gelen som forårsaker dette...???