Funderer så bare det her....

Leverihåpet

Gift med forumet
Når man har TR-smerter akkurat slik du får når du venter mens, men ingen blødninger å se.
Er det ett tegn på at egget fester seg?
Hvor mange slike smerter kan du få av samme slag?
Er det alltid slike smerter en får?
Ved slike smerter får en alltid POSETIVE graviditets tester?
Kan disse smertene være falske?

Jeg har to gullegg i magen min også har jeg hatt disse smertene som jeg skal ha mens. Disse smertene går i ryggen og undeliv. Venter hele tiden på at mens skal komme. Sjekker hele tiden...
Siden jeg fikk den ene natt til rugedag 9 og den andre på rugedag 10 samt ruge dag 11, kan det være festesmerte for gullegg nr 2?
Eller... er jeg helt på jorde siden jeg ønsker dette såå innmarri???

Blir gal av denne rugetiden... INGEN MENS HAR VIST SEG ENDA. Om en halvtime er det en ny dag og rugedag 11..

------------------------------------------------------------------
Tirsdag 2.feb

Jeg har stikkninger helt helt nedentil hvis dere forstår uten å gi videre i detaljer.
Veldig hovne bryster men de er ikke så ømme lengre...
Tenk hvis det er denne forbaska gelen som forårsaker dette...???

jeg for min del hadde sniktestet for lengst, hehe [;)] jeg fikk hvertfall svak positiv test på dag 9, sterkere på dag 10 osv. Masse lykke til [:D]

Må si det frister... Men jeg tør ikke... Er så redd den ikke skal vise det rette svaret...
Hummm...

ORIGINAL: fano

jeg for min del hadde sniktestet for lengst, hehe [;)] jeg fikk hvertfall svak positiv test på dag 9, sterkere på dag 10 osv. Masse lykke til [:D]

skjønner den, Det lønner seg jo og vente lengst mulig, men jeg er for svak der desverre [8|]

Dette er ikke lett folkens....

ORIGINAL: Lisa..

He he,hadde også sniktestet for leenge siden[8D]

Hadde også mensmurringer under rugetiden,forventet tr hver gang jeg var på do[8D]

Hehe, ja det frister... Har sett opp stemme angå testing så jeg får se hva den avgjør....
Du hadde posetiv test også da??

Noen som kan svare meg på de spm som jeg lurer på over???

Alle opplever vel smertene/tegnene forskjellig og det er nok ingen fasit på det dessverre[&:] Jeg fikk iallefall menssmerter og ingen TR kom, da hadde jeg alt sniktestet og den var klar positiv på dag 12[:)] Hadde egentlig testedag på dag 15, men klarte rett og slett ikke å holde meg[8D][:D]

Men tror du at en kan ha disse TR-smertene i 3 dager, men ingen TR kommer og at det er Posetiv test??
er så usikker, men mest redd for å bli skuffa
ORIGINAL: RANDÅLF

Alle opplever vel smertene/tegnene forskjellig og det er nok ingen fasit på det dessverre[&:] Jeg fikk iallefall menssmerter og ingen TR kom, da hadde jeg alt sniktestet og den var klar positiv på dag 12[:)] Hadde egentlig testedag på dag 15, men klarte rett og slett ikke å holde meg[8D][:D]

ORIGINAL: Nesing

Jeg hadde i grunnen mensmurringer nesten fra dag én etter innsett selv om eggene da ikke hadde festet seg. "Smertene" var der hele veien og fortsatte også etter pos test (jeg testet tidlig, altfor tidlig egentlig [&:]). Kan ikke si at de ble sterkere heller når eggene festet seg, men det er vanskelig å svare på ettersom jeg hadde en del nedpress og var oppblåst i magen fra før av. Umulig å svare deg på spørsmålene, dessverre. Tror ikke du vil kunne kjenne menssmerter som begynner på dag ni og fortsetter til dag 11 fordi nettopp to egg fester seg. Murringene jeg hadde var der omtrent fra starten og fortsatte bare. Ja, man kan fint ha murringer uten at egg har festet seg. Ja, man kan fint ha murringer OG et/to egg har festet seg. Dermed er det bingo de lux! [;)] Det eneste du kan gjøre er å teste eller vente til testdagen. Vi kan svare og bruke de erfaringene vi har uten at det hjelper deg det spor. Alle forsøk er forskjellige, alle kvinner har ulike erfaringer og dermed blir det bare gjetning fra vår side. Sjansen er jo 50/50 uansett hvordan du snur og vender på det.

Håper du får den etterlengtede positive testen nå da, slik at ikke nedturen blir så stor. Lykke til videre med ruging og ettert hver testing! [:)][:)]

Takk for svaret..
Nedpress og oppblåsthet har jeg også hatt...
Så jeg får vel bare vente som du sier....

Stoler på denne jeg.... Tetsdagen
ORIGINAL: småsmurf

Det kan bare være bivirkninger av crinonen.. Eller så kan det være slike tegn en kjenner tidlig i graviditeten.. Blir jo bare gjetninger, en kan aldri hvite i rugetiden[:)]
Venter alltid til test-dag med å teste jeg.. Vil og ha et sikkert resultat når jeg tester, ikke noe kanskje greier..[8D]

Som fleire av dei andre seier er det veldig vanskelig å tolka tegn ein har i rugetida. Under AIH forsøket mitt og fryseforsøket mitt var tegna veldig like. Masse murring i fleire dagar. Under AIH forsøket kom tr på testedagen under fryseforsøket fekk eg positiv test[:)] Då eg blei gravid testa eg tidlig på dag 9 og den var svaaaakt positiv.

Det som kan væra skummelt med å testa tidlig er at ein kan oppdaga ein såkalt kjemisk graviditet. At egget såvidt fester seg nok til at det produseres hcg, for så å sleppa taket og tr kommer rundt dag 14. Ein kan då oppleva å få svakt positiv test men så blir den negativ..

Håpar virkelig at du er gravid no og får ein fantastisk nyhet når du tester[:D]

Jeg ville ventet til testdag, evt dagen før dersom jeg ikke greide å holde meg lengre.

Husker ikke helt rugeperioden og hva som gjorde at jeg var 90% sikker på at forsøket var negativt, men det står i dagboken.. Så du kan lese hvis du orker..[:)] Men etter positiv test har jeg hatt murringer akkurat som svake menssmerter stort sett hele tiden..

Umulig å tyde tegn i rugeperioden, for et og samme tegn kan være tegn på graviditet eller tr..

Håper og tror det er graviditet som er grunn til dine tegn...[:D]

Satser på det er graviditetstegn du kjenner! Kryssar fingrane for det! [:)]

håpomspirenosnart: Jeg håper også det er graviditets tegn og ikke denne gelen som gjør alt dette.
Ser også jeg har fått forstørret bryster, men har bare hatt små stikkninger ingen TR-smerter i dag.. en god dag i dag..
Men i dag er jeg på min 12.dag og sist gang fikk jeg tr natt til rugedag 13... Så jeg gruer meg masse til i natt..
Har ikke hatt skikkelig søvn de siste dagene...

Hehe..
Må bare ønske deg masse lykke til[:D]
Har en god følelse her[;)]

Snart er det torsdag vennen

ORIGINAL: ella1

Snart er det torsdag vennen

Krysser alt for deg og ella1 nå!!!

å så spennende!!!! Skjønner at du ikke tør teste. man er såå redd for å bli skuffet. Når jeg ble gravid testet jeg 3 dager før mensen, og da var den svak på kvelden, of neste morgen var den helt klar, og på den 5. testen var jeg ikke i tvil, he he[:)]
Jeg hadde ikke nioe mens smerter, bare vondt i puppa.
Krysser fingre og tær for deg![:)][:)][:)]

Jeg har stikkninger helt helt nedentil hvis dere forstår uten å gi videre i detaljer[;)].
Veldig hovne bryster men de er ikke så ømme lengre...
Tenk hvis det er denne forbaska gelen som forårsaker dette...???

Back
Topp