• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fun light

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen som har opplevd som meg?

Jeg har nettopp kvalt en flaske med fun light... og jeg må si at jeg aldri har vært så tørst noen gang som mens jeg har drukket dette. Gått over til Nora uten tilsatt sukker nå, og drikker mer normalt igjen... er det det pokkers falske søtningsmidlet som gjør det?

Hater kunstige søtningsstoffer i all sin generellhet. Fint for diabetikere, men jeg får vondt i hodet av de. Og barn under 3 år skal IKKE ha kunstige søtstoffer. Må jo være en grunn til det[8|]

Men så utrolig vanskelig det har blitt å få tak i en god saft uten kunstige søtstoffer[:'(]

ORIGINAL: Refleksheks

Det vil jeg så absolutt tro - mtp at folk bælmer mange flasker daglig med pepsi max osv.

Det kan godt hende det.

Men altså: Hvis du er tørst bør du drikke vann.

Jeg drikker fun light iblandt, fordi de har så gode smaker som ikke finnes hos andre merker (lemon lime blandt annet! [:D]), men aldri mer enn et glass i ny og ne. Å drikke en flaske fordi man er tørst tror jeg ikke er bra uansett. Drikk heller masse vann, og spre det ut over dagen. Når du kjenner at du er skikkelig tørst, da er kroppen allerede på tur til å bli dehydrert.

Joda... vet jeg skal helst drikke vann. Men i saft og vann er det ihvertfall mye mer vann enn om jeg drikker brus [;)] . Jeg er ingen drikkeperson.... sånn til vanlig kan jeg fint klare meg på 1/2 liter væske i døgnet. Ikke særlig sundt. Derfor har jeg blitt kjempeflink nå mens jeg er gravid og får i meg ihvertfall nærmere 2 liter saft og vann hver eneste dag.

Back
Topp