Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikkje da super slitsomt ? Kor mykje gjer du til kvart måltid då ? Håper det hjelper deke ❤Noen som fullpumper her?? Har måttet pumpe ut å gi på flaske til frøkna nå siden hun er litt for sløv med puppen.. Sovner i ett sett. Planen er å bare få henne opp i vekt og litt kvikkere så e vi på full pupp igjen om mulig..
Fikk du opp produksjon dda?Pumper ikke denne gangen, men fullpumpet noen dager med eldste da det ble for mye for meg å pumpe for å øke produksjonen og amme han i tillegg (viste liksom aldri når han skulle ha mat og når jeg skulle pumpe), da pumpet jeg hver 2-3 time, men gikk etter noen dager over til å bare pumpe noen få ganger og heller amme mest mulig, men her var jo problemet at jeg hadde forlite melk. Etter hvert pumpet jeg en gang på natta som han fikk kvelden etter.
Du skal se at produksjonen øker etter hvert, håper du får henne tilbake på full pupp også, det ble full pupp etter et par måneder her (dvs. fortsatte å pumpe på natten).
Fikk du opp produksjon dda?