Fullpakket dag

Shauri

Forumet er livet
VIP
For en dag! Etter en koselig frokost med storebror dro jeg og Daniel på babysvømming. Deretter sendte jeg bursdagshilsen til favorittsøskenbarnet mitt. Og så tikket endelig meldingen om at ei venninne av meg fikk sin andre sønn i dag! Så var det å levere storebror på overnatting hos svigermor. Vi andre koste oss på ikea en tur og så hjem og dille. Jaggu rolig med bare ett barn i hus!

hehehe, man får småbarnslivet litt i perpektiv når man har flere barn skjønner jeg ;) Her synes jeg det er hektisk og går i ett selv (bare) med ett barn :p

hehehe, man får småbarnslivet litt i perpektiv når man har flere barn skjønner jeg ;) Her synes jeg det er hektisk og går i ett selv (bare) med ett barn :p
Blir helt tomt og rart uten eldstemann i huset. Savner han alltid masse når han er hos svigermor, men jeg vet at han koser seg.

Det er klart! Jeg savner Hermine bare hun sover i si egen seng og ikke i min på natta ;)

Hehe, ja, kjenner meg så godt igjen;) Har vi barnevakt til jentene blir det utrolig tomt i huset og merker veldig godt det er noe som mangler:) Idag har vi hatt besøk av ett vennepar og sønnen til venninna mi:) Jentene er i bra form, men Emmeth sin form går opp og ned. han blir veldig fort sliten og sover mye. Så drar på legevakten i morgen.

Back
Topp