Fullmåne...

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Ser på kalenderen at lørdag er merket av med fullmåne, men betyr det at det er i natt fullmånen er  eller natt til søndag???? Håper uansett på at den skal få litt fortgang på ting[;)]

nei si det du....det lurer jeg også på!! Har hørt om flere som har har positiv effekt av fullmåne... Kunne godt tenkt meg at det funka på meg også - kun 4 dager til termin[:)][:D]

Da samboeren min og jeg var på omvisning på fødeavd. på sykhuset fikk vi se en kalender jordmødrene har satt opp. En kalender hvor de setter opp røde og blå knappnåler (jente/gutt) for hvert barn som blir født, og de hadde en gul knappnål de datoene det er fullmåne. Det var faktisk ikke flest fødsler den datoen fullmånen er oppe, men det var merkbart mange knappnåler 3-4 dager før og etter fullmånen..litt sprøtt å se [:)] så det er lov å håpe at det vil komme flere under i løpet av disse dagene...

Kuene våre kalver nerme fullmåne.. Ganske spesielt siden mange av dem da er ei uke eller to før eller etter "tiden"..

ORIGINAL: Lille0My

Her er jeg ikke helt enig....
Mener at det er inatt det er fullmåne.....
Så press på jente...la oss få dem ut!!!!!!!!!

Satser på at du har rett, så eg skal presse på!!! [;)]

Fullmåne er natt til i mårn, satser på at de som begynner å bli lei merker noe til kraften av månen i natt da.

e her ennu ja...

Back
Topp