Fullmåne

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] hadde vært noe. Hadde blitt rimelig kaos på fødeavdelingen

Jenta mi på 5 kom en dag før fullmåne og fødselen med tvillingene startet en dag før fullmåne (klarte å stoppe den)! Nå gleder jeg meg bare til imorgen... ready to pop[emoji93]

Jeg har en fra før av som er født på fullmånen :)
Termin søndag, så har trua på at månen virker denne gangen :p

Med førstemann hadde jeg termin samme dag som fullmånen og var sikker på han skulle komme da. Han kom 9 laaange dager senere.

Min menstermin denne gangen er faktisk på søndag, så blir spennende å se om det kanskje slår til denne gangen![emoji108]

Søndag går greit, men ikke før. Min eldste har bursdag i morgen, så lillesøster kan gjerne komme etter det :p

6 dager til termin i dag:)

Kan godt komme søndag, eller torsdag til uken igjen hadde vært fin 40årsgave til den kommende pappa'n :Heartblue:Heartpink

Håper på mandagen, jeg [emoji28]

Hehe fødte sønnen min når det var fullmåne. Termin på onsdag så det blir knall. Jeg er klar![emoji23]

Jeg og er klar :-) termin på tirsdag! Blir satt i gang da pga høyt blodtrykk, men håper jeg føder av meg selv før :-)

Hehehe hadde vært fint! Meeeen jeg gleder meg til å få testa ut modningsakupunktur på mandag[emoji7]
Haha, men er vel ikke krise å måtte avbestille pga fødsel da? [emoji23]

Etter flere dager med murringer og tegningsblødning tenker jeg det er på tide[emoji28] men har på følelsen at det vil ta litt tid [emoji15]

Back
Topp