Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke trua i alle fall. Hadde det vært sannhet i det, så hadde jo ikke fødeavdelingen behøvd å vært åpen året rundtNoen her som har troa på fullmåne og fødsler?
Fullmåne på mandag nå.
Jeg har ikke trua i alle fall. Hadde det vært sannhet i det, så hadde jo ikke fødeavdelingen behøvd å vært åpen året rundt![]()
Jeg vil gjerne ha trua siden jeg igangsettes søndag kveld kl 19. Hadde vært skjønt med fødsel natt til mandag, og slippe at det skal bli en langtekkelig prosess over flere dagerNoen her som har troa på fullmåne og fødsler?
Fullmåne på mandag nå.
Ja. Tror det har noe å si.
Jordmor sa at de brukte å se det er par dager etter fullmåne-da kom det noen små. Fødselen begynte 2dager etter fullmåne sist.
Håper noe lignende skjer nå, men har egentlig mista troa på at denne skal finne veien ut selv... Har termin tirsdag.
Det er alltid ekstra pågang rundt fullmåne, så noe må det jo være.. Til og med leger og jm jeg har snakket med rr forberedt på. Er å gjøre da..Jeg har ikke trua i alle fall. Hadde det vært sannhet i det, så hadde jo ikke fødeavdelingen behøvd å vært åpen året rundt![]()
Jeg er veldig åndelig av meg, men tror ikke månesyklusen er noe "overnaturlig".Ja, det tror jeg absolutt, har jobbet en del på sykehjem, og har sett at det er flere som dør rundt fullmåne, har også hørt at det er flere som føder da, det er en syklus, jeg er veldig lite ånderlig av meg, men akkurat det har jeg litt troa på. Selv blir jeg, søsteren min og bestemoren min som eg vet om veldig urolig i kroppen rundt den tiden og sliter med å sove, så at det har en viss påvirkning på kroppen tror jeg
Jeg er veldig åndelig av meg, men tror ikke månesyklusen er noe "overnaturlig".
Månen påvirker vann, dyr, pkanteliv og alt, hvorfor ikke mennesker...![]()
Tøft! Ja det kan jo hendeDet er alltid ekstra pågang rundt fullmåne, så noe må det jo være.. Til og med leger og jm jeg har snakket med rr forberedt på. Er å gjøre da..