Fullmåne!

Hørt at det er lettere å føde i ny måne perioden enn i ned måne. Men alltid bra å føde i ny måne en ned måne da..... Men vi er i en spennende periode det er helt sant;P har nå termin på ned perioden;P

Har termin 21. Januar så det blir kjempespennende å se om mini kommer på fullmåne :-)

Er fullmåne 25.Desember og 24.Januar!
Er så spent på om vi får mange babyer her inne disse datoene :D
Blir spennende å se om lille kommet den 24 januar da, har termin 23. ;-)

Blir morsomt å se dere så har så fullmåne så nært termindato :D jeg har termin 7.januar, så er mange som tror jeg kommer til å få fullmåne nå i desember :p

Her har jeg ingen tro på "fullmånefødsel":-P Sikkert fordi jeg så statistikken på sykehuset da vi var det på omvisning, og så og si ingen av fullmånene var det noen store "hopp" med fødsler, snarere tvert imot ;) Men jeg har termin 17.januar selv, og har fått følelsen av at han vil ut den 6.1., så blir spennende å se når han dukker opp:-)

poden for komme når han skal komme eller rettere sagt når legen sier vi skal sette i gang prosessen! 1 januar passet gubben, så han kunne hoppe rett inn i pappaperm 14 dager med god samvittighet!

Jeg vil ikke ha fullmånebaby

Jeg vil ikke ha i selve jula 23-26 des rett og slett fordi vi har bursdag med halve slekta som gjester, og det passer nok ikke for mange disse dagene :-(

Og 24.1 er 14 dager over ul termin, så lenge vil jeg ikke vente

Jeg vil ikke ha fullmånebaby

Jeg vil ikke ha i selve jula 23-26 des rett og slett fordi vi har bursdag med halve slekta som gjester, og det passer nok ikke for mange disse dagene :-(

Og 24.1 er 14 dager over ul termin, så lenge vil jeg ikke vente
Satser på du slipper fullmåne da! :)

Har full tro på at babyen min kommer på termin jeg så :P men vi får se. Den kommer når den gjør!

Back
Topp