Fullmåne

I like måte :) Her har ihvertfall alt tatt seg opp idag, om det er fullmånen eller bare god timing er jeg usikker på, og om det faktisk fører til noe gjenstår også å se. Blir en spennende helg dette :)

Lykke til ja! Blir spennende å se! :D

Tviler på at det blir fødsel her, men det er jo lov å håpe! :)

Akkurat gått inn i dag 2 på overtid så kanskje fullmånen kan hjelpe :) er i natt eller natt til søndag?

Akkurat gått inn i dag 2 på overtid så kanskje fullmånen kan hjelpe :) er i natt eller natt til søndag?
Ifølge timeanddate.com er månen full midt på dagen den 6. Så inatt er nok den magiske natten :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Blir spennende å se :-) Kommende oldefar er overbevist om månens innvirkning på fødsel, og har spådd at jeg kommer til å føde i helga :-p Termin 18.des... Jeg har ikke helt trua, men hvis han skulle ha rett så kommer han til å bli passelig "stolt" :-p

Ser dårlig ut dette :p Håper fullmånen virker bedre for dere andre. ;)

Ser dårlig ut for meg. Har fått sovet i 4 timer. Men nå kjenner jeg små rier igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har en del mensenmurringer og kynnere men det kan en tross alt ha i noen dager/uker ;) Håper selfølgelig på litt fullmåne "magi".

Jeg reagerer alltid på fullmåne ved at jeg sover helt sykt dårlig, kanskje jeg er lett mottakelig;)

Skulle tro det var flere som hadde født til nå.xD spess dem med termin rundt nå. Hvis det funka. Hehe. Her hadde jeg ikke no forventninger, bare et lite håp da mannen og jeg tippa denne helga eller uka før termin. Eneste som har skjedd i natt var at jeg for første gang våknet av en kynner. Men var i koma.. så jeg bare.. ah sove! Og sovna ganske fort etterpå ;) og den kom med litt vondt i ryggen.

Men sånn teoretisk sett er det vel ikke bare de timene månen faktisk er full. Men dagene rundt fullmåne.
Vet at personlig, blir jeg mye mer irritabel rundt fullmåne og litt mer utålmodig. Men tror ikke jeg føder denne helga. Har ingen tegn på noen ting :P

Har håpet på at lille skulle komme 6.desember, da bestevenninna mi som hang seg hadde bursdag da.. Men det ser dårlig ut! I natt hadde jeg litt vonde, nesten regelmessige kynnere/maserier/rier, men lurt ble jeg gitt ;)

Så langt, ingen endring. Ikke vonde kynnere engang i natt :/

Ja takk! Mannen er også veldig klar for føding i dag - da får han to ukers omsorgsperm perfekt timet før han går rett i juleferie:-):-)

Back
Topp