Fullmåne

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg kom akkurat på, når jeg var ute og gikk nå og så månen, at når jeg fødte guttungen hadde det vært babyboom de to dagene før, så det var fullt overalt.
Og alle jordmødrene jeg pratet med var overbevist om at det var pga fullmånen, for de hadde alltid topper rundt fullmåne.
Så da blir det spennende og se om det popper ut ekstra mange desember barn på de neste fullmånene:)
06. November, er vel litt tidlig, men 06.desember kan vi følge med på;)

6. desember høres greit ut! :D Blir spennende å se! Noen som vet hvorfor de sier det fødes ekstra mange barn ved fullmåne? :D

Jeg føder gjerne 6 desember :) Høres helt perfekt ut :)

Blir spennende å se om dette stemmer, litt tidlig med 6 des for meg selv...

6 Des høres greit ut :) termin 8 :)

Jeg hørte og at man blir mer fruktbar når det er fullmåne, og at sjansene er større å blo gravid ved eggløsning rundt fullmåne

Nå måtte jeg Google månekalendern for i fjor, konklusjon: Lillegull ble født på en nymåne (ingen måne) dag^^

Vet ikke helt om jeg har sånn tro på dette med fullmåne og fødsel, men hadde jo ikke gjort noe om det ble fødsel 6.desember :)

Er helt enig med dere andre, og bestiller gjerne fødsel den 6. des. Eneste ulempen er vel at det blir så mange fødende at vi ikke får familierom på KK :p

Mine 2 har kommet ved fullmåne;) men om hun her kommer 6, får hun bursdag samtidig som storesøster.. Spennende;)

Fødte på suste halvmåne sist og har termin 3 desember denne gang.
Det blir klarvær den dagen pga månefasen.

Jeg kom akkurat på, når jeg var ute og gikk nå og så månen, at når jeg fødte guttungen hadde det vært babyboom de to dagene før, så det var fullt overalt.
Og alle jordmødrene jeg pratet med var overbevist om at det var pga fullmånen, for de hadde alltid topper rundt fullmåne.
Så da blir det spennende og se om det popper ut ekstra mange desember barn på de neste fullmånene:)
06. November, er vel litt tidlig, men 06.desember kan vi følge med på;)
Så kult! Jeg er klar til 6. Des!

http://www.mammanett.no/fodsel/fullmane Det er faktisk bare en myte..! :p Men, nå har jeg jo født to barn tidligere, og jeg har likevel alltid vært ekstra spendt rundt fullmånen ;) 6. desember er jo en veldig sannsynlig dato for meg :D

har termin 2. og er innstilt på fødsel i en helg denne gang, så blir nok enten siste helgen i november eller første helgen i desember :)

Jeg blir alltid mye mer sinna og irritabel rundt fullmåne :P slår ikke feil. Er skikkelig humør syk da ;) men har mine tvil om at jeg føder på full måne. Det blir nok heller på nymåne da :P

Jeg er klar den 6. også! På finlands nasjonaldag og greier:P Förste kom 12.11, fullmånen var 17.11

Tar gjerne 6 november!:D da er jeg 37+3, å da er vel babyen klar til å bli født? :)

Back
Topp