Fullmåne

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Har blitt fortalt at det er fullmåne nå på onsdag. Og da mente vedkommende at da blir det fødsel gitt :P Er 39+3 i dag, så kan godt bli fødsel denna uka. Men har dere troa på det her med fullmåne? Min bestemor sa i går at før i tiden så hadde hun det alltid travelt i fjøset når det var fullmåne, for da ble kom det masse lam til verden. Det slo aldri feil :P haha, håper jeg er som sauene der gitt ;)

Det blir spennende å se om det kommer flere den natten da:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det stemmer i allefall at det er mere trøkk på sykehusene ved fullmåne enn ved nymåne.. Jeg håpet på at det også gjaldt meg ved forrige fødsel, men det gjorde det ikke.. Så er nok ikke ensbetydende, men du kan nå håpe! Det er jo ganske nært termin også! ;-)

Det stemmer i allefall at det er mere trøkk på sykehusene ved fullmåne enn ved nymåne.. Jeg håpet på at det også gjaldt meg ved forrige fødsel, men det gjorde det ikke.. Så er nok ikke ensbetydende, men du kan nå håpe! Det er jo ganske nært termin også! ;-)

Jeg krysser fingrenen (og sprer beina :P ) å håper at det har noen innvirkning :) Er så klar for å få ut denne babyen! :)

Det er onsdag den 14. som er fullmåne ifølge almanakken, så da må du nok holde ut en uke til... ;-)
Satser på at mi kommer da. Storesøster kom ved fullmåne, og jeg har termin 17.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er onsdag den 14. som er fullmåne ifølge almanakken, så da må du nok holde ut en uke til... ;-)

Nei æsj altså! Håper jeg slipper overtid, så da får jeg klare meg uten denne fullmånen.. :P og håpe det virker inn på dere andre heller ;)

Haha, skikkelig nedtur for min del, den 14 er terminen min uansett :p
Jaja, bare ikke overtid så :)

Håper han kommer 14 - grei dato å ha bursdag på ;-) (og 12 dager før termin) Mamma snakker alltid om det fullmånegreiene, men tror ikke det var noe fullmåne sist jeg fødte. Men kan godt være det er noe i det :-)

Spurte de som jobbet på føden om det var mer trøkk ved fullmåne, men er de dagene før og etter mente de som var travlest! :)
Jeg fødte 4 dager før fullmåne :D

Back
Topp