Fullmåne

Babykos<3

Forelsket i forumet
Det sies jo at det er flere fødsler rundt fullmåne, vet mange fødeavdelinger som har ekstra bemanning akkurat da. Så, da blir det spennende å se, for det er vel i morgen det? ;)

Ja det har jeg også tenkt på:) men leste at "studier"ikke har vist noen sammenheng..vi driver med sau og vi ser at månen og også særlig flo/fjøre har stor innvirkning på lammingen. Spesiellt når det går mot flo er det flest lamminger..så noe må da påvirke oss mennesker også? Blir spennende å se om noen av oss lar seg påvirke:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Ja blir spennende å se. Skal være fullmåne på fredag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

virker som om kroppen min er klar for fødsel hvertfall :p

I enkelte land i utlandet har de også ekstra beredskap hos politi og helsevesen under fullmåne. Men å kunne si at det er noe i det, vil det vel alltid være vanskelig å gjøre.
Jeg fødte ikke under fullmåne sist, og ser helst at jeg slipper nå også, vil helst vente til etter nyttår;)

Noen påstår at det er flere fødsler på opp- og nedstigende, to dager før og etter fullmåne.. Men jeg vet ikke om det er så mye i det. Jeg håper ikke det, for jeg hadde blitt litt sur om jeg fødte to dager etter denne fullmånen, altså på søndag... Jeg vil vente til 2013 :)

Her er det ofte kynnere, mye stikking der nede. Tror slimproppen min har gått også. Nedsunket mage. Mer kvalm og slikt en før... Skal på kontroll i morra. Så blir spennende å se om min teori om at hu har festa seg stemmer:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Her er det ofte kynnere, mye stikking der nede. Tror slimproppen min har gått også. Nedsunket mage. Mer kvalm og slikt en før... Skal på kontroll i morra. Så blir spennende å se om min teori om at hu har festa seg stemmer:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Her gikk slimproppen for en gid stund siden. Vært mye kvalm og løsmage. Men hun lar seg vente til tross mange symptomer. Så nå gidd jeg ikke bry meg mer lengre. Hun kommer når hun kommer :) nå kan hun vente noen dager. Nå skal jeg bruke de siste romjulsdagene på å sove lenge og skikkelig ut :)

Her gikk slimproppen for en gid stund siden. Vært mye kvalm og løsmage. Men hun lar seg vente til tross mange symptomer. Så nå gidd jeg ikke bry meg mer lengre. Hun kommer når hun kommer :) nå kan hun vente noen dager. Nå skal jeg bruke de siste romjulsdagene på å sove lenge og skikkelig ut :)

Jeg får ikke sove no særlig:( så heldig du er som klarer det. Jeg sier ikke hu kommer nå:p langt ifra, hun lar nok vente på seg. Storebror kom på overtid, så har absolutt ingen tro på at hu kommer før. Men sier bare at kroppen virker klar, sånn som jeg kjenner den :) men hun trenger ikke å være klar:p

Back
Topp